هتل پلازا استانبول ترکیه

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل پلازا استانبول ترکیه
ن : arezu ت : چهار شنبه 8 آبان 1392 ز : 15:4 | +

هتل پلازا استانبول ترکیه

 

 هتل پلازا استانبول ترکیه

هتل پنج ستاره پلازا، در پشت بام خود رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده تماشایی  از پل بسفر وشهر برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است.از امکانات اتاق های هتل پلازا اینترنت رایگان ، تلویزیون LCD ،دکوراسیون شیک و مدرن ،نشیمن ، چای ساز و قهوه ساز اشاره کرد.
مسافران و میهمانان تور ترکیه میتوانند در مکانهای مختلف  هتل مانند: رستوران پشت بام , بارآسمان  صرف کنند و از  کافه قنادی شیرینی های لذیذ و تازه پخت صرف کنند و لذت ببرند. با استفاده از استخرسرپوشیده , سونا و ماساژدرمانی مسافران می توانند زمانی رابه استراحت و کسب آرامش سپری کنند.
هتل تا میدان تقسیم 10 دقیقه با اتومبیل فاصله دارد و در چند قدمی هتل  ایستگاه اتوبوس و مترو  قرار گرفته است . مراکز خرید متروسیتی و کانیان تا هتل فقط پنج دقیقه با ماشین فاصله دارند. همچنین هتل امکاناتی را برای میهمانان و مسافران معلول خود تدارک دیده است تا این عزیزان هم از سفر خود لذت ببرند. باشگاه سلامت و تندرستی هم برای علاقه مندان به بدنسازی وجود دارد که میتوانید در هتل به ادامه برنامه ورزشی خود بپردازید . هتل پلازا استانبول ترکیه دارای امکاناتی از قبیل ماساژ , سونا , سولاریوم , استخر سر پوشیده, اتاق و امکانات برای معلولین , سوئیت مخصوص تازه عروس , مرکز بدنسازی می باشد.

لینکهای مرتبط : تور ترکیهتور ترکیه پاییز 92 , تور ترکیه آبان 92 , تور ترکیه آذر 92



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل پلازا استانبول ترکیه,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com