تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل بیلم های کلاس آنتالیا
ن : arezu ت : دو شنبه 5 اسفند 1392 ز : 23:1 | +

 

 


 

هتل بیلم های کلاس آنتالیا چهار ستاره

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس آنتالیا ، نزدیک به سواحل زیبای آنتالیا می باشد و امکانات هتل بیلم های کلاس آنتالیا مانند :استخرهای روباز، اینترنت رایگان،  گیرنده ماهواره، سرپوشیده و مرکز آب گرم برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است. بیشتر اتاقهای زیبا و شیک هتل به تلویزیون LCD، تراس، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و چشم اندازی بسیار زیبا و دیدنی دریای مدیترانه تجهیز شده است. میهمانان و مسافران می توانند در سونا، حمام ترکی و مرکز آب گرم استراحت کنند و ماساژ درمانی داشته داشته باشند. از امکانات دیگر هتل بیلم های کلاس آنتالیا میتوان ورزشگاه و جکوزی هتل را نام برد . دروازه باستانی هادیران فقط 10 دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه آنتالیا و 10 km تا هتل بیلم های کلاس آنتالیا فاصله دارند. چهار تریا، که شامل تریای کنار استخر و تریای ایوان، نوشیدنی سرو می کنند. رستوران اصلی هتل هم با منو ویژه انواع خوراکهای محلی و بین المللی را سرو می شود.

تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا لحظه آخری , تور آنتالیا زمستان 92 , بهترین تور آنتالیا , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا زمستان 92,
.:: ::.


هتل سندر آنتالیا
ن : arezu ت : دو شنبه 5 اسفند 1392 ز : 22:49 | +
 

  

هتل سندر آنتالیا چهار ستاره

hotel cender antalya

هتل سندر آنتالیا هتی زیبا می باشد که بر بالای صخره در خليج آنتاليا قرار گرفته است. هتل سندر آنتالیا اقامتی آرامش بخش در مرکز شهر با ساحلي زيباو دلنشین در مجاورت آبهاي آبي درياي مديترانه برای مسافرین و میهمانان فراهم کرده است . هتل سندر آنتالیا داراي 156 اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس و زیبا است. هتل ادنیس آنتالیا تا فرودگاه 11 km فاصله دارد. هتل دارای مرکز بدنسازی , بیلیارد و میز پینگ پونگ می باشد. همچنین هتل دارای اتاق ماساژ , حمام ترکی , استخر روباز و سونا می باشد و اقامتی به یادماندنی را مسافران عزیز تجربه میکنند.
هتل سندر آنتالیا

تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا زمستان 92 , تور آنتالیا لحظه آخری , بهترین تور آنتالیا , نرخ ویژه تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا زمستان 92,
.:: ::.


هتل کنکورد دلوکس آنتالیا
ن : arezu ت : دو شنبه 5 اسفند 1392 ز : 22:41 | +

 

 

 

هتل تفریحی وجذاب وزیبای هتل کنکورد دلوکس آنتالیا ، در منطقه ای باصفا و آرام ، در شرق آنتالیا و در سواحل شهر لارا قرارگرفته  که به سیتی سنتر نزدیک است و فاصله چندانی ندارد.  هتل کنکورد دلوکس آنتالیا
هرچه که بخواهید و دوست داشته باشید در این هتل وجود دارد : استخر آب گرم آرامش بخش ,اتاق های لوکس ، ساحل اختصاصی ، استخرهای مختلف ، غذاهای متنوع و نوشیدنی های فراوان ، ورزش های آبی زمین های تنیس و هیجان انگیز که با نورافکن میتوانید در شب نیز به ورزش وتفریح بپردازید و خیلی های دیگر.
شنا دراستخر آب گرم آرامش بخش ، الهام بخش,  مهیج ، نشاط آور ؛ از اقامت خود در هتل کنکورد  دلوکس  لذت ببرید.
با اقامت در هتل کنکورد دلوکس آنتالیا که با علایق  و سلیقه های تمام میهمانان سازگار می باشد؛ از تعطیلات خود در محیطی با شکوه و بی همتا لذت ببرید و از خدمات عالی و صادقانه هتل بهره مند شوید.   هتل کنکورد دلوکس آنتالیا 


تور آنتالیا , معرفی بهترین تور های آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , نرخ ویژه تور آنتالیا , تور آنتالیا , تور آنتالیا, تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا زمستان 92



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا زمستان 92,
.:: ::.


هتل کروانسارای لارا آنتالیا
ن : arezu ت : دو شنبه 5 اسفند 1392 ز : 22:39 | +

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا ، با طراحی U شکل خود باعث شده اکثر اتاق ها از چشم انداز دریا لذت ببرند. امکانات عالی و ساحل 110000 متری هتل ، تعطیلات رویایی را به میهمانان ومسافران مهیا کرده است.
گردشگاه ساحلی بی نظیر هتل کروانسارای لارا آنتالیا ، بنای بسیار شگفت انگیزو زیبایی می باشد که با آبهای زلال دریای مدیترانه آن را احاطه کره است . تنوع زیاد فعالیت های روزانه و تفریحات شبانه هتل انتخاب را برای میهمانان و مسافران را دچار مشکل و سردرگرمی کرده است . برای آن دسته از میهمانان که فعالیت وتحرک را ترجیح می دهند ؛ چند زمین بازی در هتل کروانسارای لارا آنتالیا درنظر گرفته شده است ؛ از جمله 2 زمین فوتبال و بسیاری ورزش آبی برای میهمانانی که علاقه مند به تفریحات آرامش بخش هستند می توانند ازاستخر آب گرم مجهز و مرکز سلامتی هتل استفاده کنند ، یا اینکه به راحتی در کنار استخر تفریحی دراز بکشند و نوشیدنی میل کنندو لذت ببرند.
برای کودکان نیز تفریحاتی مهیا شده ؛ استخر و شهر بازی , سرسره های آبی  ، زمین بازی و برنامه های تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز برنامه هایی است که برای بچه ها در نظر گرفته شده است.
میهمانان عزیز و مسافران مي توانند از تنوع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی که به صورت سلف سرویس سرو می شوند لذت ببرند. غذاهای متنوع مدیترانه ای ، لاتین و آسیای شرق را میل کنید و به تفاوت غذایی فرهنگ های مختلف پی ببرید.
هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد .

هتل کروانسارای لارا آنتالیا


تور آنتالیا , نرخ ویژه تور آنتالیا , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا نوروز 93

تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا زمستان 92



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا زمستان 92,
.:: ::.


شهر باستانی الیمپس آنتالیا
ن : arezu ت : دو شنبه 5 اسفند 1392 ز : 22:30 | +
 

شهر باستانی الیمپس آنتالیا

shahre bastani elipes antalya

شهر باستانی الیمپس آنتالیا این شهر در ناحیه جنوبی منطقه واقع شده است. شهر باستانی الیمپس دارای بوته های گل خرزره و برگ مو می باشد . دروازه معبدی که در شهر باستانی الیمپس آنتالیا می باشد احتمال زیاد در دوران مارکوس آریلیوس میلادی تاسیس شده است. بخشی از پل تئاتر رومی در منطقه از بقایای زمان دوران باستانی می باشد. شهر باستانی الیمپس شهری دیدنی می باشد که مسافران و گردشگران زیادی برای بازدید از این شهر جذب کرده است.

تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا زمستان 92



:: برچسب‌ها: شهر باستانی الیمپس آنتالیا,
.:: ::.


بازار هنرهای استانبول
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 13:37 | +

بازار هنرهای استانبول مانند مدرسه محمد افندی که در قرن 18 ساخته شده است و مدرسه جعفر آقا که به وسیله معمار سنیان در قرن شانزده ساخته شده است و می توانید از محصولات هنرمند انی که آثار هنری زیبایی ساخته اند دیدن کنید و خریداری نمایید. در مجاور مسجد سلطان احمد در منطقه آراستا بازار قدیمی و بازارهای بسیار پر فروشی وجود دارد که اکثر بازارها  برای خرید بسیار مناسب می باشند.



:: برچسب‌ها: بازار هنرهای استانبول,
.:: ::.


فروشگاه موهلیس استانبول
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 13:30 | +

foroshgahe mohlis istanbul

فروشگاه موهلیس استانبول از فروشگاه های معروف بازار استانبول می باشد که ابزار و وسایل از کشور ازبکستان می باشد و بسیار مشهور می باشد. کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری ارائه می شوند، از پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است. به جز پارچه های ملون , گلیم هایی با طرح و نقشی زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار وجود دارد.

تور استانبول نوروز 93 , تور استانبول زمستان 92



:: برچسب‌ها: فروشگاه موهلیس استانبول,
.:: ::.


حمام جنیفر استانبول
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 13:21 | +
 

hamame jenifer istanbul

مالک حمام جنیفر استانبول یک فرد کانادایی به نام جنیفر گادت است. در این مکان همه لوازم حمام مانند : لباس حمام , حوله و بسته های وسایل حمام که اکثرا دست بافت می باشند و یا دستبافت و ماشینی هر دو بافته شده اند به فروش می رسند. در این حمام کیسه حمام , صابون های طبیعی و دیگر ترکیبات از گل سرخ تهیه شده است به فروش می رسد.

تور استانبول نوروز 93 , تور استانبول زمستان 92



:: برچسب‌ها: حمام جنیفر استانبول,
.:: ::.


معبد گارنی ارمنستان
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 13:19 | +

mabade garni armenia

تاریخ ساخت معبد گارنی ارمنستان به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 km جنوب شرقی ایروان واقع شده است و در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی طبیعی و ویژه ای که در ارمنستان دارد  شکارگاه اختصاصی و ییلاق پادشاهان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از عمارت حمام اختصاصی وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم است
 درمحدوده بنا شاهد یک حمام اختصاصی هستیم که مربوط به دختر خسرو پرویزکه خواهر تیرداد سوم می باشد که از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد می باشد . بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده است و ماهی های دریا نقاشی شده است. در این بخش نقش ها فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.



:: برچسب‌ها: معبد گارنی ارمنستان,
.:: ::.


شهر اشتارک ارمنستان
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 13:12 | +
 

shahre eshtark armenia

در زمانهای قدیم افسانه ای گفته شده که سه خواهر در شهر اشتارک ارمنستان مشغول زندگی بودند و هر سه عاشق شاهزاده سارکیس می شوند.  برای خوشبختی خواهر کوچکتر دو خواهر بزرگتر تصمیم به خودکشی می گیرند و یکی از دو خواهر با لباس قرمز و خواهر دیگر با لباس زرد خود را به دره اشتارک می اندازند خواهر سوم نیز از ناراحتی لباسی به رنگ سفید می پوشد و خود را به ته دره می اندازد و از آن زمان به بعد شاهزاده سارکیس برای یاد بود این سه دختر 3 کلیسا به نام رنگهای لباس هایشان در دره بنا می کند و بر طبق این افسانه طی قرنهای مختلف در این دره سه کلیسا ساخته می شد. کلیسای باقیمانده عمارت کلیسای قرمز که در قرن هفتم میلادی بنا شده است. ساختن کلیسای سفید به قرن ششم و ساخت کلیسای زرد متعلق به قرنهای 13 و 14 می باشد. از دیگر منطقه های دیدنی اشتاراک پلی می باشد که از دره kasakh عبور می کند.



:: برچسب‌ها: شهر اشتارک ارمنستان,
.:: ::.


زبان مردم کشور ارمنستان
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 13:1 | +

 

zabane mardome armanstan

زبان مردم کشور ارمنستان زبان‌ ارمني‌ می باشد که حدودا هشتصد سال‌ پیش از ميلاد مسيح‌ این زبان وجود دارد كه‌ همچنان در طول‌ این قرنها توسعه‌ پیدا کرده و ادامه‌ دارد. پيروزي‌ و بازرگانی و تسلط‌  , باعث شده زبان‌ مردم ارمنستان تغييراتی داشته باشد و باعث اضافه‌ شدن‌ كلماتي‌ جدید به‌ فرهنگ‌ و دایره لغات‌ مردم‌ شده است. از قرن پنجم كتابها و ادب‌ و فرهنگ و هنر ارمنستان ظهور پيدا كرد.  زبان‌ نوشتاري‌ در زمان قدیم، ارمني‌ كلاسيك‌ يا گرابار نام گرفت كه‌ از قرن نوزدهم با تغييرات و تحولات متفاوت‌ باقيمانده‌ زبان‌ ادبي‌ ارمني‌ می باشد.‌

تور ارمنستان نوروز 93 , تور ارمنستان زمستان 92



:: برچسب‌ها: زبان مردم کشور ارمنستان,
.:: ::.


ساختمان اپرا ارمنستان
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 12:52 | +

sakhteman opera armenia

ساختمان اپرا ارمنستان از بهترین شاهکارهای معماری شهر ایروان و از ۱۰ سالن اپرای برتر دنیا هستند که به اسم آرام خاچاتوریان اولین اپرا نویس ارمنی ثبت شده است. این ساختمان از ۲ بخش تشکیل شده که سالن غربی فیلهارمونیک ارکستر سمفونی که به اسم آرام خاچاتوریان و سالن شرقی باله و اپرا به نام آلکساندر سپنداریان است.در سال ۱۹۳۱ این عمارت با طراحی معمار مشهور آلنساندر تامانیان  ساخته شده است و در نمایشگاه بین المللی پاریس د ر سال 1936 مدال طلای معماری را کسب کرده است و اجرای اولین برنامه در سال ۱۹۳۲ بوده . در اخرین سالها از مراکز جذب توریست به حساب می آمد. مراکز تفریحی زیادی در کنار ساختمان اپرا ساخته شده است و بیشتر مسافران از این امکانات بخصوص در فصل تابستان استفاده می کنند.

تور ارمنستان نوروز 93 , تور ارمنستان زمستان 92



:: برچسب‌ها: ساختمان اپرا ارمنستان,
.:: ::.


تنگه چاهکوه قشم
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 12:43 | +

tange chahkoh qeshm

تنگه چاهکوه قشم تنگه ای جالب و شگفت انگیز چاهکوه در جزیره قشم روستای چاهوی شرقی می باشد، که با دالان ها و حفره ها و شکلهای تعجب آور که در دیواره ها دیده می شود بازدیدکنندگان را مبهوت کرده است. تنگه چاهکوه قشم ، پدیده هایی از فرسایش و تخریب سنگ های رسوبی زمین می باشد،که در جزیره قشم قرار گرفته که کمتر معرفی و شناخته شده می باشد و به همین علت از سوی بازدیدکنندگان و گردشگران کمتر مورد توجه قرار گرفته است. تنگه چاهکوه قشم از توابع شهرستان قشم در بخش شهاب , دره ای به عمق صد متر فرسایش و تخریب سنگهای زسوبی را برای بازدید دارد.  این تنگه در هفتاد km  شهر قشم و در نزدیکی روستای چاهوی شرقی در قسمت غربی ساحل شمالی قرار گرفته است و از جاذبه های دیدنی جزیره قشم می باشد. این دره بی نظیر در وسط کوهی سنگی که به صورت ضربدر شکل گرفته قرار دارد. تنگه در ابتدا عریض تر می باشد و دیواره های بلندی برای بازدیدکنندگان وجود داردو کم کم از عرض دره کم می شود تا قسمتی که عبور از وسط تنگه سخت می شود در قسمتی که عرض تنگه کم می شود ارتفاع دیواره ها تغییری نمی کند و زیاد است و همین باعث شده داخل تنگه نور کمتری باشد.علت نام گذاری چاهکوه، وجود جاده هایی می باشد که در اول دره حفر شده است ، تعدادی چاه کم عمق و کانال هایی برای انتقال آب، از طرف مردم روستای چاهو حفر شد و زیبایی تنگه را چند برابر کرده است. به علت خشک و گرم بودن این منطقه آب شیرین که ذخیره می باشد ارزش بیشتری دارد این چاهها مکانی برای ذخیره کردن آب باران می باشد. این چاهها و کانال ها باستانی و قدیمی هستند و در زمانهای گذشته برای بدست آوردن آب شیرین برای مردم روستا این قسمت از جزیره قشم مورد توجه بیشتری بود.

تور قشم نوروز 93 , تور قشم زمستان 92



:: برچسب‌ها: تنگه چاهکوه قشم,
.:: ::.


غار نمکدان قشم
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 11:41 | +

qare namakdan qeshm

غار نمکدان قشم در فاصله ۱۲۰ km از شهر قشم قرار گرفته است. از شهر قشم به سمت غرب جزیره با عبور از فرودگاه جزیره قشم و مسیری تقریبا ۶۰ km  عبور کرده وارد جاده شوسه تقریبا مناسبی می شوید که  تا ورودی دهانه غار ۲۳ km فاصله دارد و گذشتن از مسیر ساحلی جزیره قشم که جذابیتی ویژه دارد. در راه رسیدن به گنبد نمک قشم و غار نمک، طبیعت مناظر زیبایی برای خود دارد.  غار نمکدان قشم طویل ترین غار نمکی در دنیا است که بیشتر از ۶۰۰۰ متر طول غار می باشد.

تور قشم نوروز 93 , تور قشم زمستان 92



:: برچسب‌ها: غار نمکدان قشم,
.:: ::.


دره ستارگان قشم
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 11:35 | +

dare setaregan qeshm

دره ستارگان قشم که مردم بومی ناحیه به دره ستاره افتاده یا استاره كفته هم نام داده اند در روستاي بركه خلف و در جزیره قشم قرار گرفته است. روستاي بركه خلف در ۱۵ km شهر قشم قرار گرفته است و در جاده جنوبی جزیره قشم واقع شده است. اسم روستاي بركه خلف كه اهالی بسيار خونگرم و مهمان نوازی دارد شامل دو كلمه بركه و خلف می باشد. در این روستا بركه ي آب شيريني وجود دارد كه گویی متعلق به شخصي به اسم خلف می باشد و اين اسم را بر اين روستا ماندگار كرد. مسیر دسترسي به روستاي بركه خلف به صورت آسفالت است و از روستا تا اول دره ستاره ها، جاده خاكي به طول تقریبی پانصد متر  که برای اتومبیل سواری مناسب است ساخته شده است. اعتقاد مردم بر این است که دره ستارگان قشم محل برخورد ستاره ای از آسمان می باشد و یا به عبارتی ستاره ای از آسمان بر زمین افتاده است و دره ستاره های قشم را ایجاد کرده است.

تور قشم نوروز 93 , تور قشم زمستان 92



:: برچسب‌ها: دره ستارگان قشم,
.:: ::.


هتل مارینا پارک 2 قشم
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 11:26 | +

hotel marina park 2 qeshm

هتل مارینا 2 قشم از هتل های مارینا در قشم است که با داشتن 3 ستاره توانسته کیفیت و امکانات و خدمات خوبی ارائه دهد و از هتل های خوب قشم به شمار می رود. هتل مارینا پارک 2 قشم مقابل درب جنوبی مرکز خرید ستاره قشم قرار گرفته است و به بازارها و ساحل به راحتی دسترسی دارد ، اقامت و خاطره ای خوش از سفرتان خواهید داشت. این هتل با امکاناتی مانند: کافی شاپ، خشکشویی، آسانسور ، صندوق امانات،نماز خانه ،  لاندری ,  تاکسی سرویس و اینترنت رایگان از مسافران و میهمانان قشم پذیرایی می کند.



:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک 2 قشم,
.:: ::.


درباره آنتالیا
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 11:10 | +

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد مسافران تور آنتالیا  از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد كه مسافران مسافران تور آنتالیا ميتوانند از آن باز ديد نمايند .یکی از این مکانهای باستانی شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است.



:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا ,
.:: ::.


آکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیش
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 11:7 | +

 

آکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیش:

توضیحات در مورد خزندگان:

 

در اين نمايشگاه بيش از يكصدگونه خزنده از خانواده مارسانان به نمايش گذاشته شده است و مسافران تور کیش بهمن 92 ميتوانند از بازديد آن لذت ببرند . مارهاي عظيم بوا، پيتون آفريقا و آمازون، سوسمارايگوانه ماداگاسكار، عقرب سياه امپراتور آفريقا، مارپرنده تايلند، عنكبوت هاي بزرگ و پرنده خوار برزيلي نمونه‌هايي از اين گونه خزندگان هستند.

علاقمندان به بازديد از نمايشگاه مي‌توانند به كانون هنر واقع در جنب پارك آهوان مراجعه كنند. اين نمايشگاه در آينده نزديك به سالن مخصوصي در پارك آهوان منتقل مي شود. در كانون هنر امكانات وسيع ديگري براي برپايي نمايشگاه‌هاي اختصاصي هنري تدارك ديده شده است كه در اختيار هنرمندان داخلی قرار مي‌گيرد.

توضیحات درمورد آکواریوم:

خلیج فارس از حیات آبزی بسیار متنوعی برخوردار است جايي جذاب براي بازديد مسافران تور کیش زمستان 92 . سیاحتگران در هر گوشه ساحل، می توانند انواع ماهی ها و دیگر آبزیان را که برخی از آن ها بسیار عجیب به نظر می رسند، در داخل آب های شفاف تماشا کنند. در آکواریوم کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود. برای کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی خود ندارند، دیدار از این آکواریوم می تواند به یادماندنی و خاطره انگیز باشد. نمایشگاه خزندگان در این نمایشگاه بیش از یکصدگونه خزنده از خانواده مارسانان به نمایش گذاشته شده است. مارهای عظیم بوا، پیتون آفریقا و آمازون، سوسمارایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مارپرنده تایلند، عنکبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیلی نمونه هایی از این گونه خزندگان هستند. علاقمندان به بازدید از نمایشگاه می توانند به کانون هنر واقع در جنب پارک آهوان مراجعه کنند.

 

آکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیشآکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیش

مشخصات:

سازمان موسس: سازمان منطقه آزاد كيش

تاريخ تاسيس: سال1380

 

روزهاي بازديد در هفته: شنبه،يكشنبه،دوشنبه، سه شنبه،چهارشنبه،پنجشنبه، جمعه

 

 ساعت هاي بازديد: از ساعت 8 تا 16

نشاني: خيابان فردوسي، جنب پارک آهوان، ساختمان كانون هنر



:: برچسب‌ها: آکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیش,
.:: ::.


روستای باغو کیش
ن : arezu ت : دو شنبه 30 دی 1392 ز : 11:3 | +

روستای باغو کیش:

مشخصات:

در روستای باغو کیش بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد مكاني چشم نواز براي بازديد مسافران تور کیش بهمن 92 . به منظور گسترش امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است و آماده پذيرايي از مسافران تور کیش زمستان 92 ميباشد .

روستای باغو کیش



:: برچسب‌ها: روستای باغو کیش,
.:: ::.


هتل صدف کیش
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 17:2 | +

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

 

 

بر اساس استانداردهای بین المللی هتل صدف کیش   ، در سال ۱۳۸۱ در زمینی بر پانزده هزار متر مربع  تاسیس شد و  در بهترین شرایط به فعالیت خود براي پذيرايي از مسافران تور کیش به فعاليت مشغول است. هتل توانسته فضایی آرام بخش و دلنشینی را با دکوراسیونی زیبا طراحی کرده است طراحی پله های نورانی فوق العاده وبا آسانسور پانورما ، طراحی سنگ کف با نقوش معماری ایرانی که به صورت کنار هم و موازی در سقف هم  تکرار شده است،کافی شاپ هتل مکانی آرام بخش و جذابی را برای مسافران و میهمانان خود مهیا کرده است . در نزدیکی هتل بین المللی زیبای صدف و در محیطی استثنایی و خاطره انگیز کوهی به بلندی بیست و هفت متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی بی نظیر و زیبا قرار دارد . رستوران هتل با تدارک انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند.

مطالب مرتبط با كيش : هتل پارميس كيش ، هتل آریان کیش ، هتل ارم كيش ، هتل آفتاب شرق کیش ، هتل آنا كيش ، هتل آنا کیش ، هتل داريوش كيش



:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش ,
.:: ::.


هتل شایگان کیش
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:59 | +

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیج  زیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  .  هتل شایگان کیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . سالن پذیرایی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . لابی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . کافی شاپ هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . اتاق هتل
 
 
مطالب مرتبط با كيش : تور ارزان کیش ، تور كيش ، تور کیش زمستان 92


:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش ,
.:: ::.


هتل سارا کیش
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:57 | +

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 

 

هتل سارا کیش  در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است و مرکزیت اصلی همه بازارها 72 اتاق و در 4 طبقه و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی و میهمان نوازی از میهمانان و مسافران تور کیش  می باشد. اتاقهای هتل  دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی می کند . کافی شاپ و رستوران فست فود و و سفره خانه سنتی نیز در هتل مهیا می باشد و اوقات خوشی را می توانید در هتل و با امکاناتش سپری کنید. خشکشویی و لباسشویی نیز در هتل وجود دارد که میتوانید در طول اقامت هم آراسته باشید. هتل به سبکی زیبا و دلنشین طراحی و چیدمان شده است و محیطی بسیار مناسب برای خانواده ها و زوج های جوان می باشد.

مطالب مرتبط با كيش : هتل پارسیان کیش ، هتل ارم كيش ، هتل پارس نیک کیش ، هتل گراند كيش ، هتل پارمیس کیش ، هتل داريوش كيش



:: برچسب‌ها: هتل سارا کیش,
.:: ::.


هتل سیمرغ كيش
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:53 | +

هتل سیمرغ كيش

هتل سیمرغ كيش  در بلندترین منطقه توریستی کیش (ابتدای جاده جهان ) بنا شده  که  دارای فضایی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی دلنوازی است  .

این هتل دارای ۸۶  اتاق و ۳۰۶ تخت خواب بوده .از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی هتل , پارکینگ سرپوشیده , فضای سبز , صندوق امانات اختصاصی , ساحل اختصاصی و... اشاره کرد

آدرس : کیش ,ابتدای خیابان جهان ,بعد از بازار مرجان

 

 

عكسها و تصاوير هتل سیمرغ كيش

هتل سيمرغ كيش

 نمای بيروني هتل سيمرغ


 

هتل سيمرع كيش

 رستوران هتل سيمرغ


 

هتل سيمرع كيش

 نماي داخلي هتل سيمرغ

 

هتلها و مطالب مرتبط : هتل سان رايز كيش ، هتل پارس نیک کیش ، هتل ارم كيش ، تور کیش زمستان 92 ، تور كيش دی 92 ، تور کیش تعطیلات دی 92 ، هتل پارميس كيش
 


:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ كيش ,
.:: ::.


هتل گراند سنترال دبی
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:51 | +

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

این هتل یعنی هتل گراند سنترال دبی بسیار مجلل و لوکس است و دارای امکانات رفاهی از قبیل سونا،حمام ترکی و بخار ،مرکز سلامت و آبگرم ،ماساژ ،استخر روباز ،بالکن برای حمام آفتاب و خدمات نگهداری از کودکان است و از گزینه های مناسب اقامت مسافران تور دبی زمستان 92 میباشد  .یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه بسیار مجهز و صرافی در هتل وجود دارد و دارای ترانسفر رایگان به فرودگاه است .



:: برچسب‌ها: هتل گراند سنترال دبی,
.:: ::.


هتل جام جم کیش
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:49 | +

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش  از مرکزيت مناسب و با موقعیت عالی در جزیره  کیش قرار گرفته است . هتل به تازگی بازسازی شده و داراي 51 اتاق و سوئیت  مي باشد .امكانات هتل جام جم شامل : اينترنت وايرلس، رستوران هتل جام جم، چايخانه سنتى، کافى شاپ، سالن بيليارد، کانتر گردشگرى ، لاندرى،  سالن کنفرانس با ظرفيت 15 نفر، سيستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها،  دوربين مداربسته،  دستگاه آب شيرين کن، خانه داري ، ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار کامل، سيستم تهويه مطبوع برای هتل در نظر گرفته شده است. رستوران هتل با غذاهای متنوع خود از میهمانان خود پذیرایی می کند و میزبان خوبی برای مسافران و میهمانان خود می باشد. 

ساير هتل هاي كيش : هتل سيمرغ كيش ، هتل سیمرغ كيش ، هتل داريوش كيش ، هتل پانیذ کیش ، هتل ارم كيش



:: برچسب‌ها: هتل جام جم کیش ,
.:: ::.


هتل هالمارک دبی
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:46 | +

هتل هالمارک دبی

هتل هالمارک دبی

هتل هالمارک دبی در مرکز منطقه تجاری دوبی و در خیابان آل ریگا قرار گرفته است .هتل دارای صد و چهارده اتاق و سوئیت بزرگ ،لوکس و تمیز است و از گزينه هاي خوب اقامت در اين فصل برای مسافران تور دبی تعطیلات دی 92 ميباشد  .همچنین هتل دارای استخر بام،استخر کودکان، محوطه آفتاب،رستوران، سونا، اتاق بخار،مرکز سلامت ، تناسب اندام، ورزشگاه مجهز و خدما ماساژ درمانی است. رستوران های هتل  انواع خوراکهای متنوع بین المللی ،چینی رابه صورت سلف سرویس ارائه می کنند. هتل در کنار مراکز خرید،بازار مینا ،آبنمای معروف دوبی واقع شده است.دارای ترانسفر رایگان به ساحل  و مرکز شهر است.و ده دقیقه، با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد.



:: برچسب‌ها: هتل هالمارک دبی ,
.:: ::.


هتل تماشا کیش
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:44 | +

 هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش  هتلی تمییز و مرتب می باشد و امکاناتی مانند : کافى نت - تلويزيون ماهواره اى -  لاندرى ( لباسشویی ) - مينى بار - سيستم خنك كننده -  صندوق امانات در داخل رسپشن می باشد. رستوران هتل تمییز و زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد. خشکشویی و لباسشویی نیز در هتل می باشد که میتوانید در طول سفر خود نیز آراسته و مرتب باشید.

آدرس:جزیره کیش - میدان امیر کبیر

ساير هتل هاي مرتبط در كيش : هتل پارسيان كيش ، هتل پارسیان کیش ، هتل شایان کیش ، هتل شايگان كيش ، هتل جام جم کیش ، هتل صدف كيش



:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,
.:: ::.


هتل مسکو دبی
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:41 | +

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی ، در مرکز دیره در خیابان آل مکتوم  و در کنار برج ساعت دوبی و آبنمای معروف واقع شده است و براي اقامت مسافران تور دبی دی 92 گزينه اقتصادي به حساب ميايد  . هتل دارای صد و سی و هشت اتاق بزرگ است و به سبک روسی طراحی شده است که بسیار زیبا تزیین شده اند . هتل دارای رستوران روسی ،کافی شاپ ولگا، باشگاه شبانه ،تفریحات سرگرم کننده از قبیل استخر روباز و باشگاه تناسب اندام است. هتل نزدیک به مراکز خرید شهر است. و تنها چند قدم تا مراکز تجاری و مالی شهر فاصله دارد .



:: برچسب‌ها: هتل مسکو دبی,
.:: ::.


هتل گراند کیش
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:37 | +

هتل گراند کیش

مشخصات  این هتل شامل:

هتل گراند کیش  در زمینی به مساحت .... روبروی بازار ونوس احداث گردیده است و در اين فصل از گزينه هاي مناسب براي تور کیش زمستان 92 ميباشد . این هتل دارای 60 اتاق و 200 تخت می باشد.

آدرس هتل : روبروى بازار ونوس

تلفن: 07644424860

ساير مطالب مفيد با اين مطلب : تور کیش دی 92 ، رزرو تورهای كيش ، هتل هاي كيش ، هتل تماشا کیش ، هتل هاي كيش



:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش ,
.:: ::.


هتل لوتوس کیش (لاله سابق)
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:35 | +

هتل لوتوس کیش (لاله سابق)

hotel lotos

هتل لوتوس کیش  بسیار زیبا که از بناهای دوره هخامنشیان و ایران قدیم الهام گرفته شده و طراحی و دیزاین شده است و يكي از گزينه هاي مناسب در اين فصل براي اقامت مسافران تور کیش زمستان 92ميباشد ، در آبان سال 1360 در زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع و سه طبقه افتتاح شده است. هتل بین المللی زیبای لوتوس کیش  لابی به وسعت هزار متر مربع، رستورانی با غذاهای فرنگی و ایرانی به وسعت هزار متر مربع، آشپزخانه هتل به مساحت چهارصد متر مربع، دو آسانسور، مینی بار و کافی شاپ می باشد. این هتل دارای هفتادو هزار اتاق است که از این تعداد اتاق, چهل اتاق دارای ظرفیتی بیشتر از سه نفر می باشد. همینطور فضای باغی با وسعت هزار و دویست متر مربع اطراف هتل را فرا گرفته است. هتل قبلا به اسم لاله معروف بوده است. هتل  به صورتی زیبا باز سازی شده و در سال  1390 دوباره به فعالیت خود ادامه داده است. از ساير هتل هاي كيش ميتوان به هتل گراند کیش كه جزو هتل هاي متوسط كيش است همچنين هتل سان رایز کیش اشاره نمود .

ساير مطالب مرتبط با اين موضوع :تور کیش زمستان 92 ، تور کیش زمستان 92 ، جاذبه هاي گردشگري كيش ، ديدنيهاي كيش ، تورهاي لحظه آخري کیش ، هتل های كيش



:: برچسب‌ها: هتل لوتوس کیش (لاله سابق) ,
.:: ::.


هتل دیره تاون دبی
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:32 | +

هتل دیره تاون دبی

Deira Town Hotel

Deire Town Hotel

هتل دیره تاون دبی می تواند بهترین انتخاب برای کسانی که به قصد کار و یا برای تفریح آمده اند و در اين فصل مسافران تور دبی دی 92  باشد. هتل امکانات فراوانی را از ابتدا در اختیاره میهمانان قرار می دهد. بیشترین توجه خدمه به آسایش مسافران معطوف است و با میهمان نوازی پزیرای میهمانان گرامی می باشد. هتل شامل 76 اتاق و تعدادی سوییت می باشد. هتل دارای مرکز تجاری بوده که اینترنت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. اتاق های هتل دارای مینی بار و حمام همراه با سشوار می باشد. کافی شاپ 24 ساعته و کلوپ های ایرانی و هندی از دیگر ویژگی های آن است.



:: برچسب‌ها: هتل دیره تاون دبی ,
.:: ::.


هتل مارینا پارک کیش
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:29 | +

هتل مارینا پارک کیش

هتل ماریيناي كيش يكي از هتل هاي بزرگ كيش و از گزينه هاي خوب اقامت در اين فصل برای مسافران تور کیش زمستان 92 ميباشد . امكانات هتل :  استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش . پذیرش هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
 

 منبع : هتل داریوش کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,
.:: ::.


هتل روتانا رز ریحان بای دبی
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:24 | +

هتل روتانا رز ریحان بای دبی

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل رز ریحان دبی  ،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است و در اين فصل از گزينه هاي مناسب برای اقامت مسافران تور دبی زمستان 92ميباشد . در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است. .فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دوبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

برچسب ها : هتل روتانا رز ریحان بای دبی،تور دبی زمستان 92,



:: برچسب‌ها: هتل روتانا رز ریحان بای دبی ,
.:: ::.


پیدایش جزیره کیش
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:16 | +

پیدایش جزیره کیش

اين روزها كه بحث تور کیش زمستان 92  داغ است بر آن شديم تا در مورد پیدایش جزیره کیش مطلبي بنويسيم .  نزدیك به دویست  میلیون سال پیش ،  در راستای  تحرك  صفحه های بزرگ قاره ها و فشار آنها بریكدیگر  که  چین خوردگی ها و پدیده کوه زائی را به دنبال داشت ، شبه جزیره ی عربستان همراه با صفحه ی قاره ی آفریقا به سمت  شمال پیشروی كرد ، و از همین رو  از افریقا منفك گردید  شد و به آسیا وصل شد . فشار حاصل  از اثر این جابه جایی که از جنوب غربی به ایران وارد شد، سبب  چین خوردگی بزرگ  این قسمت  از فلات ایران به شكل  ارتفاعات زاگرس گردید و رشته کوه های آن عمود بر راستای این فشار تشكیل شدند . بیشینه  ارتفاع رشته کوه های زاگرس به واسطه این جا به جایی بزرگ  قله دنا با ارتفاع 4409 متر در کهكیلویه و بو یر احمد میباشد .

  ارتفاع رشته کوه های زاگرس از قله دنا به آرامی  در جهت خلیج فارس كاسته میشود ، ادامه ی آن در ژرفای آب های خلیج فارس به صورت چین خوردگی هائی در زیر آب پنهان میشود . جزیره کیش ، هندورابی ، لاوان  و جزایر دیگر تنگه ی هرمز در خلیج فارس، بخشی از تاقدیس های این چین خوردگی ها و از سازه های زاگرس به حساب میایند . 

به اميد اينكه از تور کیش دی 92 خود لذت بريد بازديد از مراكزي مانند سافاری كيش ، باف پرندگان و... را فراموش نكنيد. برای خريد نيز ميتوانيد بازار پرديس كيش را انتخاب نماييد



:: برچسب‌ها: پیدایش جزیره کیش,
.:: ::.


هتل سامایا دبی
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:14 | +

هتل سامایا دبی

 Samaya Hotel

 

هتل سامایا دبی

هتل سامایا دبی  دارای استخر سرپوشیده می باشد که به آبنمای دبی مشرف است و همچنین این هتل دارای اتاق های بزرگی می باشد که از داخل تعدادی از آنها منظره ی زیبای آبنما قابل مشاهده است و گزينه خوبي براي اقامت مسافران تور دبی ژانويه 2014 ميباشد . تداخل رنگ های تیره و روشن شکل مجللی به اتاق ها داده. هر اتاق شامل حمام همراه با لوازم بسیار شیک و یک تلویزبون مسطح دیواری با ماهواره می باشد. میهمانان می توانند از باشگاه ورزشی هتل یا استخری که در پشت بام هتل بنا شده استفاده کننند. هتل Samaya انواع غذاهای ایرانی در کنار خوراک های بین المللی دیگر را سرو می کند. از هتل تا فرودگاه بین المللی حدودKm 5 فاصله است. همچنین از هتل تا منطفه ی مرکزی  Union square و Al Ghurair City Mall تنها Km1 فاصله وجود دارد. پارکینگ رایگان نیز ارائه می شود.



:: برچسب‌ها: هتل سامایا دبی ,
.:: ::.


هتل کرون پلازا دبی
ن : arezu ت : دو شنبه 25 آذر 1392 ز : 16:8 | +

هتل کرون پلازا دبی

Crowne Plaza Hotel

هتل کرون پلازا دبی  در مجاورت آبنمای شهر دبی و در پیشرفته ترین منطقه شهر یعنی Dubai Festival City، واقع شده است و يكي از گزينه هاي خوب براي اقامت مسافران تور دوبی به حساب ميايد .قرار گیری هتل در مرکز پیشرفته همایشات شهر باعث شده تا مانند دیگر هتل های گروه Crowne Plaza، از بهترین مکانهای برای برگزاری گردهمایی ها محسوب شود.  هتل کرون پلازا دبی  حدود 2  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و در مرکز مفرح ترین نقطه تجاری، تفریحی و اقتصادی شهر واقع شده است. این هتل در میان هتل های گروه  Crowne Plaza، اولین هتلی بوده که استعمال دخانیات را در تمامی اتاقها و محوطه های عمومی خود ممنوع کرده و محیط سالم تر و پاک تری را طی تعطیلات به گردشگران عرضه می دارد. علاقه مندان به گلف می توانند در محوطه گلف Al Badia که در شهرک Dubai Festival City قرار دارد، و یا زمین مجاور آن یعنی  Dubai Creek، به بازی بپردازند.

crown pelaza 


  


 

 



:: برچسب‌ها: هتل کرون پلازا دبی ,
.:: ::.


آمارهای مربوط به تعداد گردشگران را قبول ندارم / در سازمان میراث فرهنگی دیگر "امضای طلایی" نداریم
ن : arezu ت : دو شنبه 29 مهر 1392 ز : 17:20 | +

آمارهای مربوط به تعداد گردشگران را قبول ندارم / در سازمان میراث فرهنگی دیگر "امضای طلایی" نداریم

آمارهای مربوط به تعداد گردشگران را قبول ندارم / در سازمان میراث فرهنگی دیگر "امضای طلایی" نداریم

معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنایع دستی  و گردشگري با بیان اینکه ارائه آمارهای صحیح و مناسب می تواند در تصمیم گیری هرچه بهتر مدیران به آنان کمک کند گفت: آمارهای مربوط به حوزه گردشگری و تعداد گردشگران را قبول ندارم؛ از همین رو از دو گروه متخصص خواسته ام تا یک برنامه و طرح مناسب برای استخراج آمارهای صحیح به سازمان میراث فرهنگی ارائه دهند. چرا که ما بايد به سمتي برويم كه يك سيستم آماري دقيق  در حوزه های داخلي و خارجي داشته باشيم تا بتوانيم با به آن آمارها برنامه‌ريزي كنيم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، دکتر «محمدعلي نجفي» شب گذشته با حضور در برنامه زنده تلویزیونی پایش به سوالات مجری این برنامه پاسخ داد و توضیحاتی را درباره مهمترین موضوعات مرتبط با ماموریت های مهم و سه گانه این سازمان ارائه کرد.

در این برنامه که یک شنبه شب از شبکه اول سیمای پخش شد دکتر محمد علی نجفی به سوالات متعدد این برنامه درباره موضوعات مختلف مرتبط با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پاسخ و با تاکید بر اينكه این سازمان  به تنهايي نمی تواند از آثار، ابنیه و اشياء تاریخی حفاظت کند گفت: در باره حفاظت از آثار و اشیاء تاریخی دو راه کار متصور است نخست اینکه باید از ظرفيت گروه‌ها و سازمان‌هاي طرفدار ميراث فرهنگي استفاده كرد و دوم اینکه زندگي در آثار تاریخی دوباره در جریان قرار گیرد.

وی هم چنین با اشاره به  نحوه اداره موزه ها در کشور گفت: یکی از پیشنهادهای من این است که موزه ها به صورت هیات امنایی اداره شوند که البته دراین خصوص باید از افراد فرهيخته و متخصص که در مناطق مختلف کشور حضور دارند استفاده کرد.

معاون رئیس جمهور درپاسخ به سوال دیگری در خصوص فروش صنایع دستی چینی در موزه های کشور یادآور شد: این موضوع جای تاسف و نگرانی دارد و باید به این نگرانی پایان داد. مادامی که صنایع دستی ارزشمندی داریم نباید اجازه داد صنایع دستی چینی وارد کشور شود از همین رو معتقدم دراین خصوص دوکار می توان انجام داد اول اینکه محدودیت هایی  در گمرک برای ورود صنایع دستی چینی اعمال شود و دوم اینکه در باره عدم مصرف صنایع دستی چینی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود.

وي در ادامه به فعاليت‌هاي خود از زمان حضوردرسازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي اشاره كرد و گفت: در دو ماهي كه در اين سازمان حضور دارم، به بررسي وضعيت و مشكلات اين سازمان و انتخاب همكاران پرداخته‌ام.

معاون رييس جمهور هم چنین در پاسخ به پرسش مجري برنامه درباره راحتي كار در آموزش و پرورش نسبت به سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گفت: البته من بیشتر دوست داشتم در آموزش و پرورش خدمت کنم؛ به خصوص به خاطر لطف و محبتی که  فرهنگيان به بنده داشتند، اما آموزش و پرورش جاي سخت تري براي خدمت است ضمن اینکه در دوماهی که در میراث فرهنگی مشغول به فعالیت هستم به موضوعات این حوزه علاقه مندتر شده ام.

نجفي، گردشگري را يك مقوله فرهنگي و اجتماعي دانست و افزود: ذات گردشگري، ايجاد تعامل و صلح و دوستي است و در فرهنگ ما به اين امر توجه ويژه‌اي شده است.

توجه به گردشگری بیشتر شده است

وي با بيان اينكه تاكنون توجه نسبت به گردشگري اندک بوده است، خاطرنشان كرد: اكنون نشانه‌ها حاكي از افزایش توجه به گردشگري است؛ به طوري كه رييس‌جمهوري در صحبت‌هاي خود گفته‌اند كه ما به صنعت گردشگري برای توسعه دل بسته‌ايم. ضمن اینکه در بین مردم نیز این روحیه تقویت شده و توجه خاصی به گردشگری دارند.

معاون رييس جمهورهم چنین در پاسخ به یکی دیگر از سوالات مجری برنامه درباره موفقيت برخي كشورها در جذب گردشگرافزود: دليل اين موفقيت ارايه آموزش‌های لازم در همه زمينه‌هاي گردشگري است؛ در واقع اگر همه بخش‌هاي گردشگري‌ به خوبي و به صورت يك زنجيره‌ و حلقه عمل نكنند، دچار مشكل خواهند شد. چرا که گردشگری مانند یک حلقه زنجیر به بخش های مختلف متصل است و اگر در این زنجیره یکی از حلقه ها ی زنجیر عمکلرد مناسبی نداشته باشد به مشکل برمی خوریم.

وي افزود: اگر به دنبال حضور گردشگر خارجي به كشور هستيم بايد زيرساخت‌ها براي ورود گردشگران فراهم شود؛ در واقع اين امر بايد با كمك بانك‌ها به بخش خصوصي و فراهم كردن شرايط ورود گردشگر، ايجاد شود.

وی تأکید کرد: از ابتدای انقلاب، شعار اقتصاد بدون نفت مطرح شده وباید گامی برای گردشگری برداشته می شد؛ اما بی تفاوت از کنار آن گذشتیم. من معتقدم  گردشگری فقط اقتصادی نیست، فرهنگی هم هست و موجب تعامل و صلح و دوستی می شود اما متأسفانه از همه اینها غفلت کردیم.

مشکل حقوق و دستمزد کارکنان حل می شود

موضوع پرداخت نشدن یا پائین بودن حقوق و دستمزد کارکنان سازمان میراث فرهنگی در بخش های مختلف یکی دیگر از سوالات این برنامه از معاون رئیس جمهور بود که دکتر نجفی در این باره گفت: بله متاسفانه من نیزپرداخت نشدن حقوق برخي از كاركنان، ازجمله يگان‌هاي حفاظت اين سازمان را قبول دارم علتش هم این است که پرداخت حقوق اين افراد از بودجه‌ استاني است که البته براي حل اين مشكل داریم  در حال رایزنی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: حقوق و دستمزدی که کارکنان و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی دریافت می کنند مناسب نیست و من گاهی اوقات شرمنده همکاران خود هستم، اما قول می دهم که در روزهای آینده این مشکل برطرف شود.

وی افزود: ازهشت هزار نفر کارکنان این سازمان 1500 نفر مازاد هستند و فعلاً پستی برای آنها نداریم و در این میان 60 درصد کارکنان ما استخدام قراردادی هستند و مسئله حقوق در سازمان میراث فرهنگی، یک معضل است و امیدوارم بتواینم هرچه زودتر این مشکل را حل کنیم.

صنایع دستی بخشی از فرهنگ کشور است

موضوع  صنایع دستی و طرح سوالاتی پیرامون این حوزه بخش دیگری از برنامه پایش بود که دکتر نجفی در این باره گفت: صنايع دستي بخشي از فرهنگ، هنر و هويت كشور است. از اين رو بايد با نيازهاي امروزي جامعه رشد يابد خوشبختانه برنامه ریزی های جدی برای حمایت از صنایع دستی آغاز شده. به طوری که اخیرا دولت مصوبه‌اي براي صنايع دستي و گردشگری  در نظر گرفت تا اين بخش همانند بخش صنعت محسوب شود.

وی گفت: باید کاری کرد که صنایع دستی قدرت رقابت پیدا کند و با نیازهای روز جامعه، پیش رود. تا چه زمانی باید قلمدان تولید شود؟ باید ظرفیت و کیفیت را بالا برد. باید به وضعیت هنرمندان صنایع دستی رسیدگی کنیم تا انتقال هنر به نسل های جدید از بین نرود.

وی با بیان اینکه صنایع دستی، ضعیف ترین حلقه صنعت نیست، گفت: با انتخاب معاون جدید صنایع دستی امیدوارم تحولی ایجاد شود. مسائل بیمه، پرداخت وام های کم بهره و برند صنایع دستی، کارهایی است که باید انجام دهیم.

نجفی هم چنین در پاسخ به سوالی در خصوص پرداخت وام به کارگاه های صنایع دستی نیز گفت: سقف وام در نظر گرفته شده براي صنايع دستي توسط بانك ها پرشده است. از طرفی یارانه ای که باید به این بخش اختصاص می یافت نیز بودجه اش به پایان رسیده و امیدوارم که این موضوعات را بتوانیم رفع کنیم.

تقلبی بودن شیردال را قبول ندارم

موضوع اصل یا تقلبی بودن شیر دال یکی دیگر از سوالات مجری برنامه پایش بود که دکتر نجفی  گفت: اين شيء تاريخي در سال ۲۰۰۳ توسط گروه مبارزه با عتيقه در آمريكا كشف و ضبط شده است و آنها به اصل بودن آن نظر دادند و بر اساس نظر کارشناسان آمریکایی شیر دال اصل است. اما در حالت کلی، بازگردندان اين شيء تاريخي به كشور، حسن نظر مقامات آمريكا را نشان می دهد.

وی افزود: کارشناسان ما در داخل کشور درباره اصل یا تقلبی بودن این شی در حال تحقیق هستند. اما آنچه مسلم است این است که نظر کارشناسان آمریکایی اصل بودن این شی است.

وی گفت:  3 کارشناس آمریکایی، حکم اصل بودن آن را داده اند؛ ضمن اینکه فرد قاچاقچی  قرار بود این جام شیردال را 950 هزار دلار بفروشد. چطور چیزی را که تقلبی است به این قیمت قصد فروشش را داشتند؟

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگري در ادامه این برنامه درباره احياي جاده ابريشم گفت: برنامه جدي براي احياي تمام اين جاده داريم؛ با اين حال اگر بخش خصوصي بتواند مكان‌هايي را در مسير اين جاده مرمت كند، به آن امتياز استفاده چند ساله خواهيم داد؛ البته سندي از اين اماكن را به آنها منتقل نمي‌كنيم.

وي درباره گردشگري سلامت نيز گفت: هرچند كشورمان مقصد گردشگران سلامت است، اما به دنبال استفاده مطلوب از اين بخش هستيم. خوشبختانه ما پزشکان بسیار حاذقی در ایران داریم ضمن اینکه هزینه درمان در کشور ما برای گردشگران خارجی پائین است و باید از این فرصت استفاده کرد.

نجفي با بيان اينكه به دنبال يك برند و شعار گردشگري هستيم، افزود: براين اساس كميته‌اي تشكيل شده است تا يك برند و شعار كارشناسي شده به ما ارايه كند و ما از اين طريق كار را ادامه دهيم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به سوال دیگر این برنامه  درباره محدودیت برای کشیدن قلیان در بعضی اماکن گفت: با عرضه قلیان در اماکن سربسته و محیط های خانوادگی مخالف هستم، اما معتقدم عرضه قلیان درمحیط های استاندارد مشکلی ندارد ضمن اینکه در این باره مخالف محدودیت های عرضه قلیان برای خانم ها هستم.

وی خاطر نشان کرد: اگرجلوی قلیان را بگیریم همراه با قلیان چیزهای دیگری هم وارد فضای خانه می شود.

موضوع صدور مجوز ها در سازمان میراث فرهنگی یکی دیگر از سوالات مجری برنامه پایش از دکتر نجفی بود که وی در پاسخ به این سوال مجری نیز گفت: من این قول را می دهم که تا 2 ماه آینده تمام ضوابط مجوزها را روی سایت سازمان میراث فرهنگی قرار دهیم تا علت دریافت یا عدم دریافت مجوزها توسط افراد، مشخص و شفاف شود و اعلام می کنم امضاهای طلایی در سازمان میراث فرهنگی وجود نخواهد داشت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی  و گردشگری هم چنین درباره اینکه در دنیا هتل ها فقط از اشغال تخت، درآمد کسب نمی کنند اما در ایران تنها محدود به اشغال تخت است، گفت: البته ما در کشورمان ملاحظات فرهنگی و شرعی داریم که باید رعایت شود.بنابر این معتقدم ما باید از شرایط دیگری مثل فروشگاه ها در هتل ها بهره ببریم.

امنیت ایران به دنیا معرفی شود

دکتر نجفی در ادامه به موضوع امنیت بی نظیر کشورمان برای گردشگران خارجی اشاره کرد و افزود: باید امنیت کشورمان را به خارجی ها معرفی کنیم. دولت باید سرمایه گذاری وسیعتری در این زمینه داشته باشد چراکه در همه دنیا می گویند تعامل بخش خصوصی و دولتی باعث رونق گردشگری می شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم چنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ساماندهی مناطق نمونه گردشگری گفت: متاسفانه  1167 منطقه نمونه گردشگری در سفرهای استانی رئیس جمهورسابق مصوب شده که بدون محاسبه و برنامه ریزی بوده است. از این رو دستور داده ام کمیته ای این موارد را بررسی کند و آنهایی که ظرفیت ندارد را خارج کنند چراکه معتقدم 150 منطقه نمونه با امکانات موجود کفایت می کرد.

تشکیل 12 کمیته مشترک

وی در خصوص همکاری های مشترک با دستگاه هایی که عملکرد مکمل گردشگری دارند، گفت: با 12 ارگان، کمیته مشترک گردشگری تشکیل خواهیم داد تا موضوعات مرتبط با گردشگری و سفر را به شکل بهتری دنبال کنیم.

وی هم چنین مصوبه احداث سرویس های بهداشتی در جاده ها را متعلق به سال 86 اعلام کرد و گفت: این مصوبه ناموفق بوده است، بخشی ساخته شده اما پیش بینی نشده که چه کسی آن را تحویل بگیرد و اداره کند.

وی افزود: تعداد سرویس های بهداشتی کم است وسرویس بهداشتی فرنگی وجود ندارد، در حالی که بخشی از گردشگران از این سرویس ها استفاده می کنند.

وی درباره مشکل مالکان بناهای تاریخی که برای فروش با مشکل مواجه هستند، گفت: در مناطق مختلف کشور، بناهای تاریخی متعدد وجود دارد که می توانند مالکان، ساخت و ساز انجام دهند اما زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، چراکه سازمان میراث فرهنگی بودجه ای برای خرید همه این بناها ندارد. بنابر این راه حل این است که بودجه عمرانی سازمان را بالا ببریم و ساخت و ساز در چهارچوب میراث فرهنگی را توسعه دهیم.

وی در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم در این سازمان به موفقیت برسیم باید به یک عقبه اجتماعی برای موضوعات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری دست یابیم.

پخش تصاویری از بناها و آثار تاریخی و هم چنین جاذبه های گردشگری در نقاط مختلف کشور که دچار مشکلاتی شده بودند از دیگر بخش های این برنامه بود که دکتر نجفی درباره هر تصویر توضیحات خود را ارائه کرد.

تعدادی از بینندگان برنامه پایش نیز شب گذشته سوالات خود را از طریق پیامک به این برنامه ارسال کردند که معاون رئیس جمهور به سوالات بینندگان این برنامه پاسخ گفت.

سوال نظرسنجي برنامه شب گذشته برنامه پایش نیز این بود که آيا موافقيد حفاظت و بهره برداري از جذابيتهاي گردشگري کشور به بخش خصوصي واگذار شود؟.

معاون رئیس جمهور هم چنین در این برنامه نشانی پست الکترونیکی خود را برای برقراری هرچه بهتر ارتباط با بینندگان این برنامه اعلام کرد.

 


.:: ::.


بازديد مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از برخي از فرهنگسراها
ن : arezu ت : دو شنبه 29 مهر 1392 ز : 17:15 | +

بازديد مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از برخي از فرهنگسراها

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: رشد فرهنگي كيش و اهميت به مقوله آموزش هنر و تشويق كودكان به امر كتابخواني بيش از پيش در دستور كار فرهنگسراهاي كيش قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، علي اصغر مونسان به همراه هئيت همراه عصر يكشنبه 28 مهر در بازيد از فرهنگسراي سنايي و مهستان ساعاتي با مسوولان اين فرهنگسراها به گفت و گو نشست و از نزديك نحوه فعاليت اين فرهنگسراها را مورد ارزيابي قرار داد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با تاكيد بر توسعه فرهنگي و غافل نمادن از مقوله آموزش هنر به كودكان و تشويق آنان به كتابخواني، از تمامي خانواده هاي كيش خواست از امكانات فرهنگسراهاي كيش  بهره لازم را ببرند.

وي با بيان اين كه واحد هاي زير مجموعه سازمان در امر آموزش نبايد كار هاي موازي انجام دهند و بايد نقش مكمل يكديگر را داشته باشند افزود: پرورش نسل هنرمند و كتابخوان كه آينده كشور به آنان بستگي دارد وظيفه تك تك ما است و در اين ميان فرهنگسراها نقش مهمي بر عهده دارند.

گفتني است در حال حاضر فرهنگسرا هاي كيش در بخش عمومي خود علاوه بر داشتن دو هزار 337 نسخه كتاب مرجع، 36 هزار و 595 كتاب به زبان فارسي و 887 كتاب به زبان غيرفارسي، مجلات، روزنامه هاي  سراسري و محلي كيش، در بخش كودكان نيز داراي يك هزار و 525 كتاب مرجع و 26 هزار و 438 كتاب فارسي در بخش كودك و نوجوان هستند

همچنين در فرهنگسراهاي كيش دوره آموزشي متعدد هنري ويژه سنين مختلف برگزار مي شود كه با استقبال ساكنان كيش همراه است.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در ادامه انبار آرد و اداره استاندارد كيش را بازديد كرد و دستورات لازم جهت فعال كردن اداره استاندارد در كيش را به معاونت اجتماعي سازمان ابلاغ كرد.

 


.:: ::.


جشنواره پاییزه كيش ( قطره قطره تا دریا )
ن : arezu ت : دو شنبه 29 مهر 1392 ز : 17:6 | +

جشنواره پاییزه كيش

 

جشنواره پاييزه كيش با عنوان قطره قطره تا دريا همزمان با اعياد قربان و غدير در كيش در حال برگزاری است و مورد توجه مسافران تور کیش و كيشوندان واقع شده . در اين جشنواره هر شب هنرمندان و چهره هاي محبوب هنری كشورمان به اجرای برنامه ميپردازند .

کیش آنلاین

 

جشنواره كيش

حضور چهره هاي محبوب در جشنواره قطره قطره تا دريا كيش

 


 

جشنواره كيش

حضور چهره هاي محبوب در جشنواره قطره قطره تا دريا كيش

 


 

جشنواره كيش

كنسرت شهرام شكوهی در جشنواره قطره قطره تا دريا كيش


 

جشنواره كيش

استقبال از جشنواره قطره قطره تا دريا كيش


 

جشنواره كيش

استقبال از جشنواره قطره قطره تا دريا كيش


 

جشنواره كيش

كنسرت احسان خواجه اميری در جشنواره قطره قطره تا دريا كيش


 

جشنواره كيش

كنسرت احسان خواجه اميری در جشنواره قطره قطره تا دريا كيش


 

جشنواره كيش

حضور چهره هاي محبوب در جشنواره قطره قطره تا دريا كيش


 

 

جشنواره كيش

كنسرت فرزاد فرزین در جشنواره قطره قطره تا دريا كيش


 

جشنواره كيش

حضور چهره هاي محبوب در جشنواره قطره قطره تا دريا كيش



:: برچسب‌ها: جشنواره پاییزه كيش ( قطره قطره تا دریا ),
.:: ::.


هتل شانگری-لاس رازا سایانگ ریزورت اند اسپا مالزی
ن : arezu ت : دو شنبه 29 مهر 1392 ز : 15:44 | +

 

هتل شانگری-لاس رازا سایانگ ریزورت اند اسپا مالزي

هتل شانگری-لاس رازا سایانگ ریزورت اند اسپا مالزی با خدمات استثنایی خود پذيرای مهمانان ميباشد. این هتل با کارکنان حرفه ای و میهمان نواز خود پذیرای میهمانان در محیطی مجلل و مدرن است. موقعیت جغرافیایی این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.

کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت تعبیه شده اند.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به انتخاب حتمی تمام گردشگران تبدیل شود.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، شیرجه ، غواصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، امکانات ورزشهای آبی در محیط داخلی هتل می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع مختلف و متنوع بازیهای کامپیوتری بپردازند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 304 اتاق مي باشد.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه خواهد داد .يک صرافي نيز در هتل در خدمت مسافران می باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل برای سفرهای کاری مسافران آماده خدمت رسانی است .هتل داراي کتابخانه نیز مي باشد.در صورت درخواست مسافرين با هماهنگی قبلی ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل به استراحت بپردازید و برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت ها و مسابقاتی نظير پينگ پنگ، تنيس، موج سواري، ماهيگيري، غواصي که در سایت هتل برگزار می شود شرکت کنند.

    امکانات :
  • زمین بازی کودکان - سرویس نگهداری کودکان - اتاق بازیهای کامپیوتری
  • ماساژ - استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - شیرجه - غواصی - ایوان مخصوص حمام آفتاب - امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل
  • اتاق و امکانات برای معلولین
  • تنیس - مرکز بدنسازی - پینگ پنگ - زمین گلف - کوه نوردی - موج سواری - ماهیگیری - وان آب داغ
  • خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) - امکانات اتاق VIP - پذیرش و ترخیص اختصاصی - سرویس ایاب و ذهاب رایگان
  • رستوران - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - باغ - کتابخانه - بوفه - بار مخصوص تنقلات

 



:: برچسب‌ها: هتل شانگری-لاس رازا سایانگ ریزورت اند اسپا مالزی,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com