تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
دیدنی های چین
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 17:15 | +

جشن فانوس

جشن فانوس، یکی از جشن های سنتی چین است که در روز پانزدهم نخستین ماه سال قمری در گاهشماری چینی جشن گرفته می‌شود؛ این جشن نمایانگر پایان سال نوی چینی است، و آماده‌سازی آن از روز دهم سال نو آغاز می‌شود.

در این روز در بین چینی‌ ها مرسوم است که ردیف‌ هایی از شمع را در جلوی خانه‌ هایشان روشن می‌کنند و هنگام شب، فانوس در دست، مسیر می‌ پیمایند. در گذشته، فانوس‌ ها ساده بودند و تنها امپراتوران و اشراف، فانوس‌های آراسته و بزرگ داشتند؛ در حالی که در سال‌ های اخیر، فانوس‌ ها با طرح‌ های جدید و متنوع تزیین می‌شوند؛ مثلاً فانوس‌ هایی به شکل جانوران مرسوم است که امکان استفاده از این فانوس ها برای عموم در چین وجود دارد و هر شخصی به راحتی می تواند در این جشن با هر شکلی از فانوس که می خواهد شرکت نماید.

ریشه این جشن به امپراتوری هان و بیش از ۲۰۰۰ سال پیش بازمیگردد.

اگر شما مشتاق دیدن این جشن بسیار زیبا و سنتی چینی ها هستید می توانید به راحتی با تور چین از این فستیوال لذت ببرید و سفر خود را خاطره انگیز کنید.

 

جشن فانوس

جشن فانوس

 

جشن فانوس

جشن فانوس

پل نانپو شانگهای چین

پل نانپو یکی از زیبا ترین پل های کشور چین است که باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. این پل یکی از طولانی ترین پل های جهان به حساب می آید که در اکتبر 1993 میلادی افتتاح شد. پل نانپو به شکل دو اژدهای در حال بازی می باشد که طول یکی از این دو پل  7658 متر و دیگری 8346 متر می باشد. که به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگز قرار گرفته اند و به هم متصل شده اند. این پل به قدری زیبا و جالب هست که به یکی از بهترین  و زیباترین دیدنی های کشور چین و شهر شانگهای تبدیل شده است. همچنین این پل یکی از سازه های بسیار زیبا و قشنگ کشور چین محسوب می شود.

تور چین تعطیلات تابستان 95 این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی از این جاذبه ی بسیار دیدنی و زیبای چین لذت کافی را ببرید و سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

 

پل نانپو شانگهای چین

تور چین-پل نانپوی شانگهای چین یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین پل های دنیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین، ،
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین,
.:: ::.


رستوران های خوب تایلند
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 17:12 | +

رستوران نور

یکی دیکر از رستوران های شهر بانکوک کشور تور تايلند رستوران نور می باشد. ایرانیانی که دوست دارند در خارج از ایران در کشور تایلند هم غذای ایرانی میل کنند این رسنوران انتخاب بسیار مناسبی است. بهتر است نرخ تور تایلند حتما رستوران نور را در اولویت و در اول لیست رستوران ها قرار بدهند. رستوران ایرانی نور با توجه به موقعیت مناسب آن و قرار گرفتن در پتونام  و ارائه غذا های ایرانی توانسته جایگاهی مناسب را در لیست رستوران های بانکوک به خود اختصاص دهد.

در سفر خود به تایلند باتور تایلند لحظه آخری حتما از غذا های ایرانی این رستوران استفاده کنید و لذت ببرید.

رستوران نور

 

رستوران پرسپولیس

رستوران پرسپولیس یکی تور تايلند از رستوران های ارزان شهر بانکوک است. با توجه به قیمت منو ها این رستوران محبوبیت خوبی را بین توریست های ایرانی پیدا کرده است. نرخ تور تایلند هر رستورانی در هر کجای جهان خصوصیات مختص خودش را دارد که خصوصیت این رستوران با کیفیت و لذیذ بودن غذا هایش نسبت به قیمت کمش است به همین دلیل این رستوران بیش تر مورد توجه شرکت های مسافرتی تور تایلند لحظه آخری است که به ایرانیان سرویس می دهند.

توصیه می شود برای یک بار هم که شده در سفرتان به تایلند حتما غذا های این رستوران را میل نمایید.تور تايلند

رستوران پرسپولیس بانکوک

 



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب تایلند,رستوران های تایلند, رستوران های ارزان تایلند , ارزان ترین رستوران های تایلند , بهترین رستوران های تایلند,
.:: ::.


هتل های معروف تایلند
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 17:6 | +

هتل آیبیس پاتونگ تایلند

هتل 3 ستاره آیبیس پوکت تایلند در موقعیتی مطلوب و در بخش ساحلی شهر پاتونگ قرار گرفته است. فاصله هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و تا ساحل 5 دقیقه پیاده روی دارد. هتل ایبیس پاتونگ پوکت تایلند در فاصله ۴۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی می باشد.

امکانات هتل آیبیس پاتونگ تایلند

امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه و کرایه اتومبیل می باشد. اتاقهای هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان تور تایلند تابستان 95 می باشند.

 

هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند


هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند


تصویری از هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

تصویری از هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل آماری آتریم تایلند

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند در خیابان Petchburi  و در چند قدمی ايستگاه مترو واقع شده است. مرکز ملي گردهمايي بانکوک، ده دقيقه با هتل فاصله داشته و دسترسي راحت مسافران تور تایلند تابستان 95 به مراکز عمده تجاري و خريد را امکان پذير مي سازد.

امکانات هتل آماری آتریم تایلند

امکانات این هتل شامل مرکز تناسب اندام  ، خدمات ماساژ درماني ، سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران و ... می باشد. رستوران Cascade با صبحانه بصورت بوفه و دارای غذاهای بین المللی معروف میباشد . همچنین رستوران Vivaldi غذاهای ایتالیایی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند تابستان 95 ارائه می کند . رستوران Mingles Pub دارای موزیک زنده می باشد.

 

هتل 4 ستاره آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره آماری آتریم بانکوک تایلند


هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل آماری آتریم بانکوک تایلند


تصویری از هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

 

هتل د پاترا تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک یکی از بهترین هتل های بانکوک تایلند است که شامل خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی و استخر روباز می باشد.

امکانات هتل دی پاترا بانکوک تایلند :

هتل دی پاترا بانکوک تایلند دارای صرافي ، اتاق جلسه ، ترانسفر فرودگاه ، دسترسی به اینترنت وایرلس ، رستوران با غذاهای محلی و مخصوص تایلند و همچنین غذاهای بین المللی ، خدمات زيبايی آرايشگاه و ... که میهمانان تور تایلند تابستان 95 می توانند از آنها بهره مند گردند.

 

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند


هتل د پاترا بانکوک تایلند

 



:: برچسب‌ها: هتل های معروف تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند,
.:: ::.


جاذبه های گردشگری هند
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 17:4 | +

ایالت ساحلی کرالا هند

کشور هفتاد و دو ملت یعنی هندوستان ، بسیار پهناور است و دارای شهرهای مختلف است . کِرالا ایالتی در جنوب کشور هند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد.مرکز آن شهر تریواندروم است.کوچی و کوزیکود از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از تبار دراویدی است.قیمت های تور هند
از مراکز تفریحی هند ، آبشار سوچیپورا ست ،  آبشار سوچیپورا هند آبشاری است که در کرالا واقع شده و ارتفاع کلی ریزشگاه آن ۲۰۰ متر (۶۶۰ فوت) است . این جاذبه دیدنی یکی از ده جاذبه برتر هند میباشد. در تورهند تابستان 95 میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. 

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری هند میباشدقیمت های تور هند که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تورهند تابستان 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

 دریاچه اوتی هند

 

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت.قیمت های تور هند اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تورهند تابستان 95 میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

 معبد ویروپاکشا هند

 معبد ویروپاکشا هند



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری هند, دیدنی های هند, بهترین دیدنی های هند, جاذبه های گردشگری هند, جاذبه های دیدنی هند,
.:: ::.


هتل های خوب هند
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 17:1 | +

هتل کلارکس آمر جیپور هند

هتل کلارکس آمر جیپور یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جیپور یا همان  شهر صورتی  هند میباشد این هتل با داشتن معماری زیبا و ارائه خدمات  بسیار عالی از نخستین گزینه های گردشگران و توریستان تورهند تابستان 95 میباشد . باتوجه به قیمت هتل های جیپور هند  قیمت این هتل بسیار مناسب است ..امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال تور هند خرداد 95 اشاره کرد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان تور هند 95 ميتوانند در فعاليت هايي نظير ميني گلف شرکت کنند.امکانات جلسه و ضیافت - خانه داری- لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت از جمله خدمات هتل میباشد.

 

هتل کلارکس آمر جیپور

هتل کلارکس آمر جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور را میتوان از هتل های ارزان هند دانست که خدمات خوبی را به مهمانان ارائه میدهد هتل یوماید بهاوان جیپور داراي 40 اتاق میباشد که همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشند و مهمانان میتوانند در اتاق به استراحت بپردازند . اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. درتورهند تابستان 95 هتل یوماید بهاوان جیپور میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.

در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در تور هند خرداد 95 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

خدمات هتل: خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل

سایر امکانات هتل: رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - باغ - گرمایش - منطقه بدون سیگار

 هتل یوماید بهاوان جیپور

 هتل یوماید بهاوان جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند,
.:: ::.


جاذبه های گردشگری قشم
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:56 | +

ژئو پارک جهانی قشم

ژئوپارک جهانی قشم با وسعتى بالغ بر 30 هزار هکتار در غرب جزیره قشم واقع شده است.

ژئوپارک جهانی قشم محدوده‌ای طولی است که شرق آن به روستای طبل و سلخ، غرب آن به روستای گوری و کانی، شمال آن به ساحل شمالی و جنوب آن به ساحل جنوبی منتهی می‌شود.

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان اولین و تنها ژئوپارک خاور‌میانه در سال 2006 در یونسکو به ثبت شبکه‌ جهانی ژئوپارک‌ ها رسید و ایران نیز به واسطه آن یکی از شش کشور صاحب ژئوپارک در قاره پهناور آسیا بعد از چین، مالزی، کره، ژاپن و ویتنام و به عنوان یکی از 19 کشور جهان بطور رسمی کاندیدای بهره‌مندی از این امتیاز شده است.تور قشم خرداد 95

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان نخستین ژئوپارک ایران یکى از منحصر به فرد ترین ژئوپارک هاى جهان است که به واسطه قرار گرفتن در کنار سواحل زیباى خلیج فارس و جنگل دریایى حرا، چندین پدیده بارز زمین شناسى را در خود جای داده و به پارک زمین شناسی ایران تبدیل شده است.

وجود مجسمه‌ هاى طبیعى و نقش برجسته‌ هاى پراکنده، چین‌ خوردگى‌ ها و کوه‌ هاى شگفت‌آور، سطوح تخت و صفه‌ ها در ارتفاعات، ستون‌ هاى حاصل از عوامل فرسایش، برجستگى‌ها و فرو رفتگى‌ هاى به‌وجود آمده از هوا زدگى، مخروط افکنه‌ ها و قطعه‌ هاى فرو افتاده در پاى ارتفاعات، کوهسر ها و هیکل‌ هاى که دست هنرمند طبیعت به تازیانه باد و باران پدید آورده، تندیس‌ هاى اعجاب‌ آورى که در شکل‌ هاى مختلف همچون لاک‌ پشت، سگ، مارمولک، اسب آبى و یا حتى چهره‌ آدمى در حالت خشم و فریاد، پدیده‌هاى زمین‌شناسى نادر و بى‌ مانندى هستند که هر یک به تنهایى جذابیت و زیبایى خاص خود را دارند.

ژئو پارک جهانی قشم یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و دیدنی قشم است. در تور قشم تابستان 95امکان این فراهم شده است تا شما به راحتی بتوانید از این پدیده ی بسیار زیبا وطبیعی دیدن فرمایید و ساعات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید وسفر خود به قشم را به یاد ماندنی کنید.

 

ژئو پارک

ژئو پارک

نیایشگاه ناهید قشم

نیایشگاه ناهید قشم از جاذبه های توریستی و مکانهای تاریخی جزیره قشم می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی بر روی تپه کولغان واقع شده است و بین کیلومتر 3 تا 5 قسمت شمال غربی قشم قرار دارد.تور قشم خرداد 95نیایشگاه ناهید قشم محل عبادت و پرستش خدا برای زرتشتیان بوده است که در این مکان به عبادت خدا می پرداختند. گردشگرانتور قشم تابستان 95 اگر قصد بازدید از این مکان تاریخی را دارید ، این نیایشگاه در جاده درگهان قشم قرار دارد.

 

 

اسکله با سعیدو قشم

اسکله با سعیدو قشم در 144 کیلومتری شهر قرار دارد که برای دوران ساسانیان می باشد این اسکله از سنگ های بزرگ رودخانه ای و ملات گچ زنده ساخته شده است.تور قشم خرداد 95از این اسکله که دارای موقعیت مکانی خاصی است انگلیسی ها برای استقرار کشتی های جنگی خود استفاده می کردند. بسیاری از گردشگران در سفر تور قشم تابستان 95 خود از این اسکله تاریخی بازدید می کنند. اسکله با سعیدو قشم در حال حاضر به عنوان بندرگاه صیادی وابسته به اداره شیلات قشم استفاده می شود.


مسجد شیخ برخ قشم

مسجد شیخ برخ قشم از مساجد معروف در جزیره قشم می باشد و اولین مسجد ساخته شده در قشم می باشدتور قشم خرداد 95 که زمان ساخت آن به اوایل قرن دوم هجری قمری می رسد و توسط همت زاهدی که به خواجه برخ یا همان پیر تم توجه زیادی مسجدی به نام مسجد شیخ برخ قشم ساخته شد.بازدید از این مسجد برای گردشگران تور قشم تابستان 95 علاقه مند به آثارتاریخی می تواند جذاب باشد. قابل ذکر است که قاب تخته یکی از لنگه های در مسجد شیخ برخ قشم در موزه ملی میراث فرهنگی ایران باستان نگهداری می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم، ،
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری قشم ,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم,
.:: ::.


بهترین هتل های قشم
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:53 | +

هتل سورینت قشم

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم تابستان 95می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .

 

هتل آپارتمان وانیا قشم

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران تور قشم تابستان 95 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشمرا با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم تابستان 95 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .

 

هتل کاوان قشم

هتل کاوان قشم هتلی 3 ستاره در جزیره می باشد که از بهترین هتل آپارتمان های معروف قشم می باشد. از مکان های دیدنی که نزدیک به هتل می باشند می توان به غار خربس ، دره ستاره ها ، ساحل زیبای ناز جنگل و . . . اشاره کرد . این هتل در مسیر اصلی جزیره قشم قرار گرفته است . از امکانات هتل کاوان قشم که برای گردشگران تور قشم خرداد 95 مهیا گشته است ، کافی شاپ ، صندق امانات ، لابی ، نماز خانه و . . . می باشد .

 

هتل مجید قشم

هتل مجید قشم جز هتل های تک ستاره قشم می باشد که دارای قیمت خوبی می باشد . برخورد کارکنان هتل با میهمانان بسیار عالی می باشد و هتل به امکانات لازم مجهز است و اتاق های آن راحت و دارای بهداشتی عالی می باشد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به لابی ، خدمات خانه داری ، اینترنت وایرلس و . . . می باشد که برای مسافران تور قشم خرداد 95 فراهم گشته است . هتل مجید قشم برای افرادی که می خواهند هتلی با قیمت ارزان را رزرو کنند هتل بسیار مناسبی می باشد .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم، ،
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های قشم, هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم ,
.:: ::.


هتل های معروف پکن چین
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:50 | +

هتل گراند مرکیور زیدان بیجینگ پکن چین

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به میهمانان خود ارائه میکند.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، سونا ، استخر سر پوشیده می باشد.اين هتل داراي 290 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد. تور چین خرداد 95

 

  • ماساژ - سونا - استخر سر پوشیده
  • مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه
  • خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم
  • رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - منطقه بدون سیگار

 

هتل فلاورینگ هاوس هاستل پکن چین

اين مسافرخانه اقامتي مقرون به صرفه را به ميهمانان ارائه ميدهد.اين مسافرخانه داراي 14 اتاق مي باشد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.هتل داراي کتابخانه مي باشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد. تور چین خرداد 95

  • کرایه دوچرخه
  • خانه داری - لباسشویی - خشکشویی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل
  • پذیرش شبانه روزی - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - پذیرش و تحویل سریع - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - باغ - گرمایش - امکانات باربیکیو - کتابخانه - بار مخصوص تنقلات

هتل تیانان رگا پکن

هتل تیانان رگا یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل با داشتن 131 اتاق آماده پذیرایی از میهمانان تور چین تابستان 95 می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان عزیز در دسترس بودن سالن کنفرانس مجهز و همچنین فضای سبز برای استراحت آنان می باشد.

هتل تیانان رگا پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین تابستان 95 می توان به رستوران، آسانسور، گاوصندوق، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بالکن، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داریف لباسشویی، اتوکشی، خشکشویی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین خرداد 95 و... اشاره نمود.

هتل تیانان رگا پکن

 

هتل تیانان رگا پکن

 

هتل دی پرزیدنشال پکن

هتل دی پرزیدنشال یکی از هتل های 5 ستاره چین است که در شهر پکن واقع شده است. این هتل در مجموع از 486 اتاق برای پذیرایی از میهمانان  تور چین خرداد 95 تشکیل شده است. در این هتل امکانات ورزشی ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به اتاق بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف برای میهمانان تور چین تابستان 95اشاره نمود.

هتل دی پرزیدنشال پکن

همچنین از امکانات رفاهی هتل برای میهمانان تور چین تابستان 95 می توان از استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سالن ورزشی، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، گرمایش، بار، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه دوچرخه، آرایشگاه، اتاق بازی های رایانه ای، کاریوکی ویژه میهمانان  تور چین خرداد 95 و... نام برد.

هتل دی پرزیدنشال پکن

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین، ،
:: برچسب‌ها: هتل های معروف پکن چین , هتل های لوکس چین,هتل های خوب چین, بهترین هتل های چین , هتل های برتر چین,
.:: ::.


مراکز خرید دبی
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:48 | +

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. تور دبی خرداد 95این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور لحظه آخری دبی می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

بازار کرامه دبی 

این مجموعه به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و دارا بودن قیمت های مناسب ایرانیان زیادی را برای سوغات جذب خود می کند . این بازار که یکی از بازارهای کرامه دبی است در کنار هم قرار گرفته اند . این بازار در منطقه کرامه دبی واقع گردیده است .

مرکز خرید ال بوستان دبی

مرکز خرید ال بوستان دبی یک انتخاب عالی برای گشت و گذار و خرید است مخصوصاً اگر بچه ها را همراه خود آورده باشید.تور دبی خرداد 95 بزرگترین سالن های تفریحی سربسته و داخل ساختمانی امارات متحده عربی را در این مرکز میتوان یافت.این مرکز خودش یک مجموعه ی عظیم مسکونی هم هست که دارای بیش از ۴۶۰ آپارتمان می باشد. در قلب محدوده تجاری شلوغ شهر دبی بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر روزانه از طریق درهای این مرکز رفت و آمد می کنند. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات جداگانه برای مردان و زنان و سوئیت هایی اجاره ای کوتاه مدت از دیگر تسهیلات این مرکز می باشند که مسافران تور دبی میتوانند از این مرکز زیبا استفاده نمایند.تور لحظه آخری دبی

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید مارینا دبی

یکی از شهر هایی که بسیاری از فروشندگان و مسافران تور دبی خرداد 95 و یا توریست ها از آن ها خرید می کنند جایی نیست جز، فروشگاه مارینای دبی، این فروشگاه چند منظوره که در ابوظبی قرار دارد محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند.

می توان گفت مارینا با فواره هایی که دارد یکی از جاذبه های گردشگری هم محسوب شود و شب های رنگارنگ خوبی با این فواره های زیبا و موزیکال برای شما رقم بزند.مسافران تور لحظه آخری دبی میتوانند هر نوع جنسی را که بخواهید از این مرکز خرید تهیه کنید. چه لباس، چه پوشیدنی هایی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … همه و همه در این مرکز بزرگ برای شما وجود دارد.

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

 

 مرکز خرید اربیان دبی

این مرکز خرید یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید دبی است و از امکانات تفریحی خوبی برای مسافران قیمت تور دبی برخوردار است.این مرکزخرید دارای 200 فروشگاه است که گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند از اجناس با کیفیت آنها خرید نمایند.رستوران های این مرکز خرید از انواع غذا ها به مشتریانقیمت تور دبیسرو میکند این مرکز خرید سینما نیز دارد که کلی فیلم به اجرا میگذارد.حتی مسافران تور دبی خرداد 95 میتوانند کارهای بانکی خود را در این فروشگاه انجام دهند و لحظات خوبی را در این مکان داشته باشند.

مرکز خرید وافی سیتی دبی

vafi city

مرکز خرید وافی سیتی دبی از مجلل ترین  مرکزهای خرید در دبی است. به همین دلیل قیمت اجناس هم به نسبت دیگر مراکز خرید متفاوت و بیشتر می باشد. مرکز خرید وافی سیتی دبی حدود سیصد فروشگاه و با وسعتی تقریبا 520 هزار متر مربع از جمله مراکز خرید لوکس و زیبای دبی است که دارای چهار طبقه است و معماری و طراحی این مرکز از معماری آثار قدیمی و باستانی مصر الهام گرفته است. هرمهای شيشه ای دیدنی در قسمت سقف مرکز خرید که به نحو خیلی زيبا رنگ آميزی و طراحی شده است و مجسمه ای از فراعنه مصر در قسمت بيرونی مرکز خرید بر  شکوه و زيبايی مرکز خرید افزوده شده است.قیمت تور دبی در نزدیکی بوتيک ها و فروشگاه های مجلل مرکز خرید ، کافی شاپ و  رستوران و و يک مرکز تفريحی هم ایجاد شده است. مرکز سرگرمی و تفريحی مرکز خرید در طبقه 3  قرار گرفته است که از مکانهای جالب و جذاب برای کودکان است.تور لحظه آخری دبی

آدرس مرکز خرید وافی سیتی دبی: خیابان القطاعیات   

زمان کار مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب و روزهای جمعه از 4/30 عصر تا ساعت 10 شب

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی، ،
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی, بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی,
.:: ::.


هتل های 5 ستاره دبی
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:46 | +

هتل 5 ستاره آتلانتیس دبی در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک تور لحظه آخری دبی آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان است. باشگاه گلف  Emirates در3  کیلومتری هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد فاصله هتل آتلانتیس تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه می باشد. اتاقهای آتلانتیس در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم است.تور دبی تابستان 95

 امکانات هتل آتلانتیس دبی

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ،تور دبی تابستان 95 زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...


هتل 5 ستاره امواج روتانا دبی 

در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای میهمانا سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را سرو ميکند.بهترین تور دبی

 امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و...تور دبی تابستان 95


هتل هایت ریجنسی دبی

 هتل هایت ریجنسی دبی یکی از بهترین مجلل ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی شامل زمین اختصاصی پاتیناژ ، رستوران گردان و اتاق های رو به به خلیج همیشه فارس است را در اختیار  مسافران تور دبی تابستان 95 قرار می دهد . همچنین بازار طلا حدود 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد . همچنین هتل هایت ریجنسی دارای یک ورزشگاه مدرن ، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام و زمین گلف می باشد تا مسافران این هتل بتوانند ساعاتی پر از آرامش را تور دبی خرداد 95 در این هتل داشته باشند همچنین هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبی بحساب می آید . در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود میباشد و نیز فاصله این هتل این هتل تا فرودگاه فقط 15 دقیقه میباشد .


هتل سامایا دیره دبی

هتل 5ستاره سامایا دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب واقع در منطقه تجاری و اداری دیره میباشد و رو به چشم انداز آب های زیبای دبی واقع شده است . از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی مرکز بین المللی پول دبیبازارهای مدرن دبی و بعضی از مرکزهای خرید شهر رسید.تور دبی خرداد 95


هتل کرون پلازا دبی

Crowne Plaza Hotel

هتل 5 ستاره ی  Crowne Plaza Dubai در مجاورت آبنمای شهر دبی و در پیشرفته ترین منطقه تور دبی خرداد 95شهر یعنی Dubai Festival City، واقع شده است.قرار گیری هتل در مرکز پیشرفته همایشات شهر باعث شده تا مانند دیگر هتل های گروه Crowne Plaza، از بهترین مکانهای برای برگزاری گردهمایی ها محسوب شود. هتل حدود 2  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و در مرکز مفرح ترین نقطه تجاری، تفریحی و اقتصادی شهر واقع شده است. این هتل در میان هتل های گروه  Crowne Plaza،تور دبی خرداد 95 اولین هتلی بوده که استعمال دخانیات را در تمامی اتاقها و محوطه های عمومی خود ممنوع کرده و محیط سالم تر و پاک تری را طی تعطیلات به گردشگران عرضه می دارد. علاقه مندان به گلف می توانند در محوطه گلف Al Badia که در شهرک Dubai Festival City قرار دارد، و یا زمین مجاور آن یعنی  Dubai Creek، به بازی بپردازند.تور دبی تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی، ،
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی,
.:: ::.


مراکز خرید مشهد
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:43 | +

بازار جنت-بازار های مشهد

بازار جنت در گذشته قسمتی از یک محله بزرگ بوده که با گذشت زمان و به دلیل تغییر وضعیت اقتصادی، به یک راسته بازار تبدیل شد. این محله که سابقا در قسمت مرتفع یا ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قیمت های تور مشهد قرار داشت، هم اکنون به قطب تهیه پوشاک در شهر بزرگ مشهد مبدل گشته است. بازار جنت از بازار های قدیمی شهر مشهد است و در حال حاظر در حال عرضه ی پوشاک می باشد. در سفر خود به مشهد با تور مشهد تابستان95 از این بازار قدیمی مشهد دیدن کنید.

بازار جنت-بازار های مشهد

 


برج تجاری آلتون-مرکز خرید مشهد

برج تجاری آلتون یکی از مدرن ترین و با شکوه ترین مراکز تجاری و توریستی شهر مشهد می باشد که در خیابان امیر کبیر واقع گردیده و با استقبال مردم مشهد و گردشگران تور مشهد تابستان95 و سایر شهرها و کشور ها مواجه شده است . کالاهای ارائه شده در این بازار از معروف ترین برندهای معتبر دنیا و کالاهای با کیفیت داخلی تامین شده و شامل : کیف و کفش، پوشاک، صوتی و تصویری، لوزم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، لوازم ورزشی و . . . می باشد.قیمت های تور مشهد

با انتخاب تور مشهد برایسفر به این شهر مقدس حتما سری به این مرکز خرید با مدرن بزنید.

برج تجاری آلتون-مرکز خرید مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافرانتور مشهد تابستان95 از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران قیمت های تور مشهد می باشد.


مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار گرفته است و در مجاورت الماس شرق و در بلوار خیام واقع شده است . در این مرکز خرید انواع مختلفی از طلا و جواهرات و ملزومات عروسی ارائه می شود . مساحت این مجتمع 16000 متر مربع بوده و در 6 طبقه احداث شده که شامل 400 واحد تجاری می باشد .

مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید دارای 12 آسانسور ، 22 پله برقی ، تهویه مطبوع ، سیستم های حرارتی و برودتی ، دوربین های مدار بسته ، خدمات بانکی ، آبنمای موزیکال ، تالار پذیرایی ، پارکینگ طبقاتی ، رسوران ، کافی شاپ و مارکتینگ می باشد . بسیاری از مسافران تور مشهد تابستان95 از این مرکز خرید دیدن می کنند .


بازار هنر خراسان مشهد

هدف از ایجاد این بازار احیای هنر خراسان بوده است . هنر بومی و سنتی خراسان که در نوع خود بی نظیر است در بخشی ازمجموعه فرهنگی و هنری کوهسنگی ایجاد شده است . مساحت این بازار در حدود 2560 متر مربع احداث شده است . این بازار دارای 54 مغازه و غرفه در طبقه همکف و 4 سالن در طبقه فوقانی می باشد . قیمت های تور مشهداین بازار در سال 84 افتتاح شده و دلیل برپایی آن ارائه خلاقیت ها و هنر افراد بومی و محلی مشهد می باشد .

بازار هنر خراسان مشهد

در این بازار لوازم سنتی زیبایی به چشم می خورد و همه ساله مسافران تور مشهد تابستان95 از این بازار بازدید می کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد، ،
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید خوب مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد,
.:: ::.


هتل های ارزان مشهد
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:41 | +

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد یک از هتل های چهار ستاره با گرید تاپ و از جمله هتلهای نوساز مشهد می باشد . مالکیت این هتل در اختیار بانک صادرات ایران و آماده ارائه خدمات به زائرینتور مشهد تابستان95 بارگاه ملکوتی ثامن الحجج ( ع ) می باشد . این هتل در مجاورت باغ موزه نادری و بازار الغدیر واقع شده است .هتل آزادی مشهد با فاصله خیلی نزدیک به حرم رضوی و نزدیکترین صحن به بارگاه امام رضا در خیابان شیرازی دارای اتاق های بزرگ و شیک و آپارتمان های دوخوابه و یک خوابه VIP با دو رستوران مجزا و تریا جهت قرار های ملاقات و منوی غذایی خوب برای مسافرانتور مشهد لحظه آخری می باشد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر :لابی ،اینترنت در واحد ،آسانسور ،گشت درون و برون شهری ،کافی شاپ ، نماز خانه ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،ماهواره ،رستوران ،کافی نت ،صبحانه ،اینترنت در لابی ،فروشگاه و غرفه ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

 

هتل آزادی مشهد

 


هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس هتل 4 ستاره که حدود 30 سال پیش در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در یکی از بهترین مناطق مشهد ساخته شد. چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.مسافران قیمت های تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. هتل توریست توس نزدیک ترین هتل به بیمارستان رضوی، آرامگاه فردوسی و شهرک صنعتی می باشد و جزو نزدیک ترین هتل ها به نمایشگاه بین المللی و طرقبه و شاندیز است و از حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. ساختار هتل پارسیان توریست توس با کلیه هتل های مشهد متفاوت است و به صورت ویلا است که میهمانان تور مشهد لحظه آخریمی توانند اتومبیلشان را در کنار ویلا خود پارک نمایند. در قسمت ورودی هتل ساختمان اصلی واقع شده است که شامل لابی، پذیرش، سالن های کنفرانس و رستوران و سالن صبحانه است، بعد از ساختمان مرکزی فضای سبز، مسیر پیاده روی و مجموعه ورزشی (زمین تنیس، زمین پینت بال) وجود دارد. این هتل دارای 44 باب ویلا است که به 6 بلوک A,B,C و E,F,G تقسیم شده که هر بلوک شامل 8 ویلا است و آخرین ویلاها واقع در بلوک C و G است که بیش ترین فاصله را تا ساختمان اصلی دارند(حدود صد متر). هتل توریست توس دارای چندین سالن کنفرانس و جلسه است که مهندسین و میهمانانتور مشهد تابستان95 می توانند جلسات خو د را در هتل برگزار نمایند. هتل توریست توس عضو گروه هتل های پارسیان می باشد.

امکانات هتل  :یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ

هتل توریست توس مشهد

 


هتل سلام مشهد 4 ستاره

 هتل سلام مشهد 4 ستاره

هتل سلام مشهد با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران تور مشهد تابستان95 مي باشد. امکانات این هتل شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور میباشد. 

 


هتل آسیا مشهد 4 ستاره

 هتل آسیا مشهد 4 ستاره


فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا تور مشهد تابستان95 با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران تور مشهد لحظه آخریقرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جكوزی ، پاركينگ اختصاصی هتل ، سالن كنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد .

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد لحظه آخری یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد تابستان95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.تور مشهد تابستان95

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد، ،
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد,
.:: ::.


دیدنی های کیش
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:31 | +

پارک هنر کیش

 جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . قیمت تور کیشاما بخاطر لذت بردن مسافران تور لحظه آخری کیش و گردشگران تور کیش تابستان 95 داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند.

قیمت تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل آنا از ساری با هواپیمایی قشم هجده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش خوب سه شب و چهار روز هتل تعطیلات از مشهد با پرواز قشم هفده خرداد 95 بهار 1395

نرخ ویژه تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره از اصفهان شانزده خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره از رشت پانزده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش لحظه آخری 2 شب و 3 روز هتل 4 ستاره از کرمانشاه چهارده خرداد 95 بهار 1395


 

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند.قیمت تور کیش در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد قیمت تور کیش گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.قیمت تور کیش
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

نرخ ویژه تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل 5 ستاره ده خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش سه شب و چهار روز هتل آرامیس نه خرداد 95 بهار 1395

تور کیش قیمت مناسب برای 2 شب و سه روز هتل 5 ستاره از شیراز سیزده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش لحظه آخری 3 شب و 4 روز هتل گراند هشت خرداد 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش سه شب و چهار روز هتل صدف حرکت از شیراز با زاگرس برای خرداد 95 بهار 13


قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند تور کیش تابستان 95 از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش تابستان 95 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.تور کیش تابستان 95

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارندقیمت تور کیشتا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش تابستان 95 نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافرانتور لحظه آخری کیشعزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای


ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است.تور کیش تابستان 95 این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است.تور لحظه آخری کیشاین ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز قیمت تور کیشاز تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

تور کیش ساحل درختان نارگیل

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش، ،
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش,
.:: ::.


بهترین هتل های کیش
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:29 | +

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره بر روی آب و هتل پنج ستاره ساحلی است که فاز یک به اتمام رسیده و فاز دو در دست طراحی می باشد. طرح فاز یک (هتل بر روی آب) برای اولین بار در خاور میانه و در جزیره کیش با نمایی از بته جقه (نماد ایرانی) بر روی خلیج فارس هک شده است.در تور کیش لحظه آخری میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل ترنج با مسیر یک کیلومتری بر روی سطح دریا، 100 ویلا 40 متری و 60 متری همراه با بالکن اختصاصی را به یکدیگر متصل کرده است. همچنین هتل دریایی ترنج دارای 5 سوئیت VIP با دیزاین ملل مختلف می باشد. اتاق های این هتل زیبا دارای کف شیشه ای بر روی آب هستند.خدمات رایگان هتل ترنج شامل صبحانه بوفه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP و اینترنت است. والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل ترنج است.
مجموعه رستوران های هتل ترنج شامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است.

امکانات هتل ترنج : پاركينگ ،کافی شاپ ،دستگاه ATM ،رستوران ،چایخانه سنتی ،رستوران ایتالیایی ،آلاچیق ساحلی ، آلاچیق بیرون از هتل ،سالن بدن سازی ،اسپا ، ماساژ ،اینترنت در اتاق 

قیمت تور کیش 2 شب و 3 روز هتل پارسیان از کرمانشاه 13 خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش خوب برای 2 شب و سه روز هتل آنا از شیراز 12 خرداد 95 بهار 1395

نرخ ویژه تور کیش سه شب و چهار روز هتل تعطیلات از ساری 11 خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش 3 شب و 4 روز هتل ستاره طلایی از مشهد 10 خرداد 95 بهار 1395

تور کیش قیمت مناسب برای 2 شب و سه روز هتل سورینت صدف با زاگرس 1 خرداد 95 بهار 1395


هتل شایگان کیش

هتل شایگانکیش یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیجتور لحظه آخری کیشزیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  .  

هتل شایگانکیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل شایگان به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  هتل شایگان شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

تور کیش قیمت مناسب سه شب و چهار روز هتل آفتاب شرق از کرمانشاه دوم خرداد 95 بهار 1395

قیمت تورهای کیش 3 شب و 4 روز هتل آبادگران کیش از شیراز یکم خرداد 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش 2 شب و 3 روز هتل قائم کیش از ساری ویژه خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل مارینای کیش از مشهد تعطیلات خرداد 95 بهار 1395

رزرو تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره برای خرداد 95 بهار 1395

قیمت تور لحظه آخری کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره 7 خرداد 95 بهار 1395


هتل سیمرغ کیش

 هتل سیمرغ سه ستاره کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد.این هتل در محیطی با درختان انبوه و سر به فلک کشیده و همچنین فضای سرسبز واقع شده. این هتل دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد.تور لحظه آخری کیش


هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش پنج ستاره که با سرمایه گذاری حسی ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است.این هتل داریوش دارای دو چشم انداز زیبای رو به باغ و رو به دریا است هتل با خدمات کاملی که ارائه میدهد از بهترین هتل های کیش محسوب میشود از قبیل ترانسفر فرودگاهی،درصد تخفیف پارک پرندگان و پارک دلفین ها ،گشت مراکز خرید و گشت در جزیره،همچنین هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل پیست دوچرخه سواری است.تور کیش تابستان 95


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش، ،
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش,
.:: ::.


کافه رستوران های آنتالیا
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:18 | +

رستوران گیزلی باهچه آنتالیا

این رستوران زیبا جزو یکی از بهترین رستوران های آنتالیا به شمار می رود و شما گردشگران تور آنتالیا می توانید برای صرف غذا به باغ ایتالیایی آن رفته و در آنجا از غذاهای لذیذ در کنار چشم انداز زیبا لذت ببرید .هم چنین دراز سفر تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95  منوی این رستوران که از بهترین های آنتالیا می باشد شامل : خوراک های اصیل ترکی و خوراک های محلی ترکی می باشد که به همراه بادمجان ، کدو سبز ، گوجه فرنگی سرو می شود همچنین در این رستوران سالاد غذاهای دریایی بی نظیری وجود دارد که با سس پرتقال سرو می شود و کباب های آن نیز ترکیبی از گوشت گوسفند به همراه گوجه فرنگی ، ماست و بادمجان می باشد .علاقه مندان سفر با تور آنتالیا ویژه اردیبهشت 95 حتما به این رستوران ها سری بزنید.

 رستوران گیزلی باهچه آنتالیا

 


 رستوران استلاز بیستروت آنتالیا

این رستوران یکی از رستوران های خوب آنتالیا می باشد . این رستوران دارای منوی ایتالیایی بی نظیری است که شامل غذاهای مدیترانه ای می باشد و بهترین انتخاب مسافران تور آنتالیا ویژه بهار 95 در این منو لازانیای ایتالیایی اصیل آن می باشد که با سس مخصوص سرو می شود . در این رستوران انواع سالادها و ساندویچ ها نیز سرو می شود و کباب های آن طمع مخصوصی دارند . شما گردشگران تور آنتالیا می توانید برای صرف غذا به این رستوران آمده و از طمع خوب غذاهای آن استفاده کنید همچنین می توانید از پشت میزها عبور ترامواها را ببینید .

 رستوران استلاز بیستروت آنتالیا

 


رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

این رستوران قبلا در آنکارا فعالیت می کرده است که رضایت بسیاری از مسافران تور آنتالیا ویژه اردیبهشت 95 را جلب کره است هم اکنون حدود 20 سال است که به آنتالیا منتقل شده است . نام این رستوران از اتاق های غذا خوری دوران امپراطوری عثمانی گرفته شده است . در این رستوران انواع خوراک های مدیترانه ای و ترکی سرو می شود . گردشگران تور آنتالیا می توانند برای صرف غذا به این رستوران سری بزنند و از طعم غذاهای گوشتی آن که در تابستان در باغ بهار خواب در کنار اسکله سرو می شود لذت ببرند .

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

غذایی که در این رستوران پیشنهاد می شود یک غذای ترکی دریایی به نام تیگار است که شما مسافران تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 می توانید طعم آن را امتحان کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا، ،
:: برچسب‌ها: کافه رستوران های آنتالیا, رستوران های خوب آنتالیا, بهترین رستوران های انتالیا, رستوران های لوکس آنتالیا, رستوران های ارزان آنتالیا,
.:: ::.


مکان های طبیعی آنتالیا
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:16 | +

رودخانه ماناوگات آنتالیا

 رودخانه اي است بي نظير که از جنوب کوه هاي طرس جاري ميشود و به در ياي مديترانه ميپيوندد . بهترين راه بازديد تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 از اين رودخانه گشت با کشتي است که از کنار شهر زيباي سيده عبور مي کند و فرصتي براي بازديد از مناظر ديدني اطراف را به ارمغان مي اورد .مسافران تور آنتالیا از دیدن این مکان لذت برید.همچنين مسافران تور آنتالیا خرداد 95 در اين کشتي زماني براي شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دريا ي مديترانه را در بر خواهد داشت . زمان تاسيس ماناوگات به طور دقيق روشن نيست ، اما200-150  سال قبل از ميلاد تخمين زده مي شود . مسافران تور آنتالیا ویژه بهار 95 چنانچه از مدارک فهميده مي شود ، حمل بار و انسان از روزگاران اوليه تا سالهاي اخير بر روي رودخانه ماناوگات انجام شده است. ماناوگات در سال 1913 يک روستاي جمهوريه ترکيه شد. آبشار ماناوگات در 4 کيلومتري شمال ماناوگات واقع شده است. مسافران تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 از این مکان دیدن نمایید.يکي از نقاط زيباي مورد علاقه ترکها و همچنين بازديدکنندگان خارجي . اينجا زير درختان صنوبر ، شما مي توانيد از يک ناهار عالي درست شده از فزل آلاي کبابي ، خيسانده شده در شراب سفيد لذت ببريد. تقريبا 3 کيلومتر دورتر شما به شيهلار مي رسيد (Shihlar) . از آنجا يک پباده روي ساده يک ساعته به سايت باستاني سلوکيا مي رسيد.گردشگران و مسافرین عزیز تور آنتالیا در این مکان خاطره انگیز لحظات خوشی را بگذرانید. 

رودخانه ماناوگات آنتالیا


 

رودخانه کوپروچای آنتالیا

ترکیه دارای منابع آبی غنی جهت انجام ورزش های آبی همچون قایق رانی در آب های خروشان (رفتینگ) است و همه ساله علاقه مندان بسیاری را در این شاخه از توریسم تور آنتالیا را به خود جذب می کند.

رودخانه کوپروچای از کوههای توروس ترکیه سرچشمه می گیرد و یک مسیر پر پیچ و خم طولانی را طی می کند و از تنگه های باریک عبور می کند و در نهایت از طریق مسیر جنوبی سریک به دریای مدیترانه می رسد. این مسیر می تواند تفریح بی نظیری برای گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا باشد تا از این طبیعت زیبا لذت ببرند. این رودخانه از گودال های زیرزمینی باریک آب خود را تامین می کند.

همچنین دو طرف رودخانه بسیار پرشیب و به صورت عمود می باشد به همین خاطر بالا رفتن از آن غیر ممکن است. علاوه بر این رودخانه کوپروچای آنتالیا در قسمت غربی خود شهر تاریخی زرک (zerk) را دارد و آنچه که زیبایی این منطقه را از نظر توریست تور آنتالیا ویژه تعطیلات بهار 95 دوچندان می کند وجود قلعه ها اطراف آن , پل هایی که مربوط به زمان رومیان باستان است , برآمدگی های زیبا و طبیعی و... می باشد. گردشگران عزیز تور آنتالیا دیدن از این رودخانه که بین اراضی زیبایی قرار گرفته را از دست ندهند.

 

رودخانه کوپروچای آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا، ،
:: برچسب‌ها: مکان های طبیعی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا,
.:: ::.


بلیط دبی
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:14 | +

قیمت بلیط دبی خرداد 95

 

قیمت بلیط دبی

 

هواپیمایی

قیمت پایه از

توضیحات

امارات

تماس بگیرید 

با توجه به تغییر لحظه ای قیمت پرواز برای اطلاع از نرخ و قیمت می توانید با شماره 42632-021 تماس بگیرید.

ماهان

تماس بگیرید 

با توجه به تغییر لحظه ای قیمت پرواز برای اطلاع از نرخ و قیمت می توانید با شماره 42632-021 تماس بگیرید.

ایران ایر

تماس بگیرید 

با توجه به تغییر لحظه ای قیمت پرواز برای اطلاع از نرخ و قیمت می توانید با شماره 42632-021 تماس بگیرید.

 

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی  با پرواز تابان

بلیط به مقصد دبی با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

بلیط به مقصد دبی با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی  با پرواز ایران ایر

بلیط به مقصد دبی با پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی، ،
:: برچسب‌ها: بلیط دبی,
.:: ::.


مکان های تجاری آنتالیا
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:10 | +

مرکز خرید شوک آنتالیا

نام این فروشگاه همانند نام انگلیسی آن shock یا هیجان می باشد زیرا این فروشگاه همانند 2 مجموعه دیگر خود در آنتالیا Tansaş و  Migrosدارای قیمتهای بسیار ارزان ومناسبی برای مسافرت تور آنتالیا بهار 95 می باشد البته باید توجه نمود که تنوع محصولات در این فروشگاه مانند 2 مجموع قبلی نبوده و از محدودیت خاصی برخوردار می باشد زیرا فروشگاه شوک از زیر مجموعه های فروشگاه میگروس می باشد.مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از این مجموعه خرید کنند.

فروشگاه های شوک دارای 52 شعبه در کل آنتالیا می باشد که رقم قابل قبولی برای یک زیر مجموعه فروشگاهی می باشد. بطوریکه هر منطقه مسکونی در آنتالیا یک فروشگاه شوک محلی را برای توریست تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 اختیار کرده است.

همچنان که اشاره گردید این فروشگاه دارای گستردگی محصولات مانند فروشگاه های بالاسری خود نبوده و دارای محدودیت می باشد اما برای برطرف نمودن احتیاجات اولیه هر محله  و یا گردشگران تور آنتالیا  بسیار مناسب می باشد ضمن اینکه از قیمتهای مناسبی هم از نظر توریست تور آنتالیا خرداد 95 برخوردار است.

از جمله سایر فروشگاهائی که مانند مجموعه زنجیره ای شوک عمل می کنند می توان به BIM و A101 و 1e1 نیز اشاره نمود که مانند فروشگاه های شوک عمل می کنند.گردشگران تور آنتالیا می توانند از این مکان تجری خرید با قیمت مناسبی کنند.

 

مرکز خرید شوک آنتالیا

 


مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی برای مسافران تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 فروشگاه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی نیز می باشد که از جمله می توان به : 150 عدد انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی مخصوص کودکان و بزرگسالان و ... برای مسافران  تور آنتالیا خرداد 95 اشاره کرد . 

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مجموعه مرکز خرید میگروس دارای شعبات مختلف نیز می باشد که علاقه مندان به خرید می توانند در تور آنتالیا از این مراکز دیدن کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا، ،
:: برچسب‌ها: مکان های تجاری آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا,
.:: ::.


هتل مارینا پارک کیش
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:8 | +

هتل مارینا پارک کیش

 هتل مارینا پارک کیش هتلی 5 ستاره با مساحتی حدود 10 هکتار و در مجموع 190 اتاق در بلوار مرجان کیش واقع شده است . هتل مارینا در سال 1389 ساخته شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارد. هتل دارای ترانسفر رایگان جهت انتقال میهمانان تور کیش از فرودگاه به هتل می باشد.

امکانات هتل مارینا پارک کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشيده، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، زمين استاندارد تنيس، اسپا و ماسا ژ تایلندی، سالن زیبایی بانوان، فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، سالن کنفرانس، پارک تفریحی و...برای جلب رضایت مهمانان  تور کیش تعطیلات خرداد 95 فراهم شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش


هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش


تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش، ،
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش,
.:: ::.


تصاویر هتل داریوش کیش
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:4 | +

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در 3 طبقه و 168 باب اتاق و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش با الهام گرفتن از تخت جمشید و پاسارگاد بنا گردید و به نوعی بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در زمان هخامنشیان می باشد. هتل داریوش در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش  از نظر مسافران تور کیش بهار 95 محسوب می شود. هتل 5 ستاره داریوش کیش در میدان داریوش جزیره کیش واقع شده است. مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد و مجموعا از 168 اتاق تشکیل شده است. مرکز شهر با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل داریوش کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، ماهواره، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، کافي نت، سالن بدنسازي، صبحانه بوفه، ترانسفر، سالن کنفرانس، اتاق بيليارد، کافى شاپ لابى، روم سرويس 24 ساعته و...برای رفاه مسافران تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95 ساخته شده است.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل 5 ستاره داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش


تصویری از هتل 5 ستاره داریوش کیش

تصویری از هتل 5 ستاره داریوش کیش


تصویری از هتل داریوش کیش

تصویری از هتل داریوش کیش


نمایی از هتل داریوش کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش، ،
:: برچسب‌ها: تصاویر هتل داریوش کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش,
.:: ::.


مراکز خرید در کیش
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:1 | +

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش یکی از جدیدترین بازار های کیش با مساحت 52000 متر مربع و زیربنای 7000 مترمربع و دارای سه طبقه شامل 95 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری می باشد.

در بازار زیتون مسافران تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند از انواع کیف و کفش ، فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی ، روسری ، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه ، فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه ، عطر و ادوکلن و ... دیدن کنند .

 

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش

بازار مروارید کیش

اگر قصد سفر با تور کیش تعطیلات خرداد 95 را دارید به بازار مرواریدسری بزنید. در زمینی به مساحت ۲۸۸۸۰ متر مربع برگرفته از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که با نام های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده است. این بازارچه ها با یك تالار مركزی به هم متصل شده اند و دارای کالاهای مورد نیاز مسافران تور کیش مانند پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... می باشند.

 

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش


تصویری از بازار مروارید کیش

تصویری از بازار مروارید کیش


نمایی از بازار مروارید کیش


 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش، ،
:: برچسب‌ها: مراکز خرید در کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش,
.:: ::.


دیدنی های کیش
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 15:57 | +

کشتی یونانی کیش

این کشتی عظیم الجثه در غرب جزیره کیش در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته است . در سفر تور کیش خرداد 95 از این کشتی دیدن نمایید.این کشتی در سال 1345 به هنگام بازگشت از ایران به یونان به گل نشست که 80 روز تلاش برای بیرون کشیدن آن بی نتیجه ماند و سرنشینان آن کشتی را ترک کردند . اين كشتي در ابتدا شيپور امپراتور و سپس ناتوراليست و در سال هاي بين ۱۳۳۸ تا يكسال قبل از توقف ، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام‌هاي سيروس فارس ، همدان در تردد بوده است . كشتي يوناني کیش   از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد و گذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است .

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی کشتی یونانی نیز در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع با امكاناتي برای  مسافران تور کیش لحظه آخری مانند : آمفي‌تئاتر ، كافه تريا ، رستوران ايراني و لبناني ، غرفه هاي فروش تنقلات ، ايستگاه هاي كرايه اسكيت و دوچرخه و فروش محصولات ورزشي در محيط اطراف كشتي يوناني در دست احداث است . گردشگران تور کیش   می توانند علاوه بر بازدید از این کشتی لحظات خوبی را در پارک اطراف آن سپری کنند .

 کشتی یونانی کیش

 


پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در تور کیش لحظه آخری از این مکان حتما دیدن نمایید.در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان و گردشگران  تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين در تور کیش اردیبهشت بهار 95  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش   و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.


بازديدكنندگان تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95  در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند

آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار در تور کیش خرداد 95 : همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰


پارک دلفین های کیش

پارک دلفین کیش


تصویری از نمایش دلفینهای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش، ،
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش,
.:: ::.


جاذبه های گردشگری در جزیره
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 15:56 | +

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش در امتداد ساحل جزیره کیش کشیده شده و منظره بسیار زیبایی را در معرض دید مسافران تور کیش لحظه آخری قرار می دههد که با پروازهای شبانه به این منطقه سفر کرده اند. ساحل جزیره کیش به دلیل شفاف بودن آب و تمیز بودن آن به گونه ای است که عمق دریا تا چند متری دیده می شود و یک آکواریوم طبیعی را در معرض نمایش می گذارد و این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد.مسافران تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95 حتما از این مکان دیدن نمایید و نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

نمای ساحل از جاده دنیا کیش

نمای ساحل از جاده دنیا کیش


جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش


تصویری از جاده دنیا کیش

 


باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش از جاذبه های دیدنی از نظر مسافران  تور کیش فروردین بهار 95  می باشد که در آن انواع پرندگان که به 57 گونه می رسد نگهداری می شود. این پرندگان عبارتند از پلیکان ، شتر مرغ ، طوطی ، ماکائو ، لک لک ، توکان ، تورکو ، قو ، پنگوئن و همچنین تمساح های پوزه کوتاه که در این مرکز مجهز نگهداری می شوند. مسافران تور کیش می توانند در سفر خود از باغ پرندگان کیش بازدید کنند و خاطراتی خوب را در ذهن خود هک کنند. این پرندگان که از گونه های مختلف می باشند از کشورهای آمریکا جنوبی ، استرالیا ، شرق آفریقا جمع آوری شده است .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش، ،
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در جزیره ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش,
.:: ::.


درباره هتل های آنتالیا
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 15:52 | +

هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا


این هتل 5 ستاره میباشد و در آنتالیا ترکیه قرار دارد . این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی میباشد . همچنین امکانات تفریحی برای مسافران  تور آنتالیا خرداد 95 این هتل مثل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ،  سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه و استخر سر پوشیده می باشد.همچنین این هتل برای علاقه مندان تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 به ورزش نیز امکاناتی را مانند مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، زمین گلف و بولینگ را فراهم کرده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل که برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا مانند خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، بار ، باغ و گرمایش است .


 هتل  اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا امکاناتی از قبیل جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار را برای مسافران تور آنتالیا دارا می باشد. و همچنین این هتل يكي از بهترين مناطق تفريحي برای مسافران تور آنتالیا خرداد 95 می باشد زیرا معماری آن برگرفته از معماري آمستردام و دهكده ماهيگيري ولندام می باشد.معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. در اینجا با غذاهای طبخ شده در طی نمایش، غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از شما مسافران عزیز تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 پذیرایی خواهد شد. نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. کودکان می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. ازجمله امکانات آن که گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن بهره ببرند:حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی می باشند .مهمانان تور آنتالیا اردیبهشت 95 می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند. صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.گردشگران تور آنتالیا می تواننذ از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد. هتل اورنج کانتی دارای 512 اتاق و سوییت میباشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی ( که در عکسها چندین ساختمان به هم چسبیده به نظر میبرسند) و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند. استخر مجموعه بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. شما علاقه مندان تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 می توانید در این مجموعه شنا کنید.

 هتل  اورنج کانتی آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا، ،
:: برچسب‌ها: درباره هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا,
.:: ::.


رستوران چینی در آنتالیا
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 15:49 | +

رستوران های چینی گاردن آنتالیا

این رستوران یک رستوران به سبک چینی در آنتالیا می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به سواحل مدیترانه می باشد و شما گردشگران تورآنتالیا می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای آنتالیا و همچنین دیدن سواحل مدیترانه لذت ببرند .این رستوران در آنتالیا یک رستوران چینی است که پر از غذاهای آسیایی است. اگر در تهران یا دیگر شهرهای ایران، غذای آسیایی تست نکرده باشید، به شما کمک می‌کند که طعم واقعی غذای آسیایی را بچشید. اولین برخورد شما مسافران تور آنتالیا تعطیلات بهار 95 با غذای آسیایی در این رستوران می‌تواند خیلی لذت بخش و خاطره انگیز باشد.

این رستوران در ساحل مدیترانه و در شهر آنتالیا قرار گرفته است. فضای باز رو به دریای مدیترانه است و فرصت این که علاوه بر میل کردن غذا، به تماشای اب‌های زلال و ارام دریای مدیترانه خیره شوید نیز وجود دارد. سر و صدای معمول رستوران‌ها نیز هست، احتمالاً این اجازه را به شما نمی دهد که از صدای دریا نیز، آن طوری که لازم است استفاده کنید ولی مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 95 در این مکان می توانند با ارامش غذای خود راصرف کنند.

 غذای آسیایی که حتماً تا حالا شنیده اید، سوشی ژاپنی است. این غذا، همان ماهی خام است که به شیوه ای غیر از اجاق و گرما دادن پخته شده است، بوی ضخم ماهی گرفته شده و مزه لذیذی دارد. به نظر نمی رسد که سوشی غذای بدمزه ای باشد، زیرا ادویه ای که برای پخت سوشی با مواد طبیعی به کار می‌رود، بسیار بیشتر از ماهی پخته است و مزه بی نظیری دارد.گردشگران تور آنتالیا می توانند از خوردن این غذا لذت ببرند.پلگوگی نیز یک غذای آسیای مربوط به کره جنوبی است. از گوشت راسته گاو تهیه می‌شود و مانند شنیسل است. راسته گاو را بسیار باریک می‌برند و آن را با روغن کنجد، پودر سیر، زنجبیل و شکر قهوه ای مزه دار می‌کنند و بعد آن را پخته و با برنج سرو می‌کنند..گردشگران عزیز تور آنتالیا خرداد 95 می توانند از خوردن این غذا لذت ببرند.اردک پکنی چین را نیز نباید از دست داد. طبخ اردک در چین روش‌های مختلفی دارد. اما اردک پکنی مزه بی نظیری دارد که حتماً در بین غذاهای اسیایی باید امتحان شود..گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند از رفتن به رستوران چینی گاردن آنتالیا لذت ببرند.

رستوران چینی گاردن آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا، ،
:: برچسب‌ها: رستوران چینی در آنتالیا, رستوران های خوب آنتالیا, بهترین رستوران های انتالیا, رستوران های لوکس آنتالیا, رستوران های ارزان آنتالیا,
.:: ::.


هتل های ارزان قیمت آنتالیا
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 15:47 | +

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

 اگر قصد سفر با تور آنتالیا  را دارید، می توانید با رزرو هتل ساحلی کریستال ، سفر خوبی را در تور آنتالیا ویژه تعطیلات بهار 95 برای خود رقم بزنید . این هتل ۳ ستاره در ساحل زیبای کنیالتی واقع شده است .فرودگاه آنتالیا تنها ۴۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

هتل ساحلی کریستال  دارای اتاق های استاندارد و خانوادگی که از چشم انداز تماشایی دریای مدیترانه و یا رشته کوههای شهر آنتالیا برخوردار می باشند با طراحی  مدرن  ومنحصر به فرد تزئین شده است. گردشگران تور آنتالیا اقامتی ارام و کم هزینه در این هتل خواهید داشت .مسافری عزیز تور لحظه آخری آنتالیا  توجه داشته باشد اتاق ها به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، مجهزشده تا رضایت مسافران تور آنتالیا را جذب کند. رستوران هتل، شبها، با سرو خوراکهای ترکی از میهمانان تورآنتالیا  پذیرایی کرده و تریای لابی نیز نوشیدنی و اغذیه ارائه می دهد. يک صرافی  نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.همچنین در صورت درخواست مسافرين تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.مهمانان  تور آنتالیا خرداد 95 می توانند با آرامش در باغهای خوش منظره محل به قدم زدن بپردازند. 

 هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

 اتاق هتل ساحلی کریستال آنتالیا

 


 هتل بلو همیل آنتالیا

هتل بلو همیل آنتالیا

 
هتل بلو همیل آنتالیا  که در منطقه کمر واقع شده است جزو هتل های چهار ستاره آنتالیا می باشد و یکی از هتل های مجلل آنتالیا به شمار می رود . 

هتل بلو همیل آنتالیا

این هتل دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که این اتاق ها دارای : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق و ... می باشند .در سفر تور آنتالیا ویژه بهار 95 سفر خوشی را برایتان ارزو مندیم.

هتل بلو همیل آنتالیا

 

هتل بلو همیل آنتالیا

مسافران تور آنتالیا می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .


 

هتل مجیک سان آنتالیا چهار ستاره

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که در منطقه کمر واقع شده است. هتل مجیک سان آنتالیا از ساحل دریا 150 متر فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. هتل از فرودگاه آنتالیا 40 km  و با مراکز خرید آنتالیا 45 km فاصله دارد. هتل مجیک سان آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران یا منوی غذایی متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , فروشگاه برای خرید مایحتاج مسافران تور آنتالیا , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , اتاق جلسه مجهز , صرافی برای مبادلات ارزی , استخر فصلی , فضای بازی برای بچه های عزیز و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا ویژه اردیبهشت 95 فراهم شده است.

هتل مجیک سان آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا، ،
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان قیمت آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا,
.:: ::.


جاذبه های باستانی آنتالیا
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 15:44 | +

 غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 جالب است .

از مكان هاي ديدني ديگر که به علاقه مندان سفر تور آنتالیا ویژه بهار 95 در اين منطقه پیشنهاد می کنیم 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا خرداد 95  امکان پذیر است. 

 



شهر باستانی پرگا آنتالیا

 این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری تور آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .کسانی که قصد سفر با تور آنتالیا خرداد 95 را دارید حتما از این مکان دیدن کنید.

شهر پرگا آنتالیا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

شهر باستانی پرگا آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا، ،
:: برچسب‌ها: جاذبه های باستانی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا,
.:: ::.


بلیط هواپیما
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 15:42 | +

بلیط آنتالیا 

 

هواپیمایی

قیمت پایه از

توضیحات

اطلس جت

تماس بگیرید

با توجه به تغییر لحظه ای قیمت پرواز برای اطلاع از نرخ و قیمت می توانید با شماره 42632-021 تماس بگیرید.

ترکیش

تماس بگیرید

با توجه به تغییر لحظه ای قیمت پرواز برای اطلاع از نرخ و قیمت می توانید با شماره 42632-021 تماس بگیرید.


بلیط آنتالیا

فرودگاه آنتالیا (AYT) یکی از بزرگترین فرودگاهها در ترکیه است. این فرودگاه در 13 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای هر دو پروازهای داخلی و بین المللی است. مدت زمان پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی 1863 کیلومتر می باشد. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا و پروازهای ترک در آنتالیا فرود می آیند. باید توجه داشت که فاصله بین اسپارتا تا آنتالیا حدود 3 ساعت می‌باشد.

 


قیمت بلیط آنتالیا اردیبهشت 95

 

هواپیمایی

قیمت پایه از

توضیحات

اطلس جت

تماس بگیرید

با توجه به تغییر لحظه ای قیمت پرواز برای اطلاع از نرخ و قیمت می توانید با شماره 42632-021 تماس بگیرید.

ترکیش

تماس بگیرید

با توجه به تغییر لحظه ای قیمت پرواز برای اطلاع از نرخ و قیمت می توانید با شماره 42632-021 تماس بگیرید.


بلیط آنتالیا

فرودگاه آنتالیا (AYT) یکی از بزرگترین فرودگاهها در ترکیه است. این فرودگاه در 13 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای هر دو پروازهای داخلی و بین المللی است. مدت زمان پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی 1863 کیلومتر می باشد. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا و پروازهای ترک در آنتالیا فرود می آیند. باید توجه داشت که فاصله بین اسپارتا تا آنتالیا حدود 3 ساعت می‌باشد.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
875 تهران آنتالیا دوشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا دوشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا دوشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا سه شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا سه شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا سه شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا جمعه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا جمعه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا جمعه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا جمعه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا یکشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا یکشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا یکشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش

 

 

مسیر تهران آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما,
.:: ::.


بهترین اقامتگاه های آنتالیا
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 15:33 | +

هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای امکاناتی برای گردشگران تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 می باشد مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.نظر مسافران  تور لحظه آخری آنتالیا در باره این هتل بسیار مثبت بوده ورضایت کامل داشته اند.


هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا جزو هتل های 5 ستاره آنتالیا و پرطرفدار از نظر مسافران  تور آنتالیا ویژه تعطیلات بهار 95 به شمار می رود . این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر قرار گرفته است . از امکانات این هتل برای مهمانان  تور آنتالیا ویژه اردیبهشت 95  می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و اتاق ها دارای مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... می باشند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

از دیگر امکانات این هتل برای رفاه مهمانان تور لحظه آخری آنتالیا  می توان به : رستوران و کافی شاپ ، سونا ، استخر ، جکوزی ، اینترنت بیسیم ، سالن بیلیارد ، بولینگ ، اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه و عکاسی اشاره کرد . این هتل همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده کنند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

 هتل گرند رینگ آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا، ،
:: برچسب‌ها: بهترین اقامتگاه های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا,
.:: ::.


مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی (Berjaya Times Square)
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:59 | +

مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی(Berjaya Times Square)

مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی

این مرکز خریدمالزی در زمینی به مساحت بیش از 2 میلیون متر مربع در جنوب شرق آسیا واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزیاست.در این مرکز انواع کالاهای ارزان با برندهای معروف نیز عرضه می شود.در طبقه ی 5 ام این مرکز یک شهر بازی سرپوشیده وجود دارد و در طبقه ی دهم این مرکز سالن نمایش مدرن وجود دارد.در این مرکز خریدمالزیعلاوه بر خرید تفریح و



:: برچسب‌ها: مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی (Berjaya Times Square),مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی, بازارهای مالزی,
.:: ::.


جاذبه های گردشگری مالزی
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:55 | +

باغ دریاچه کوالالامپورمالزی

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی

این باغ بزرگ شامل گونه های متفاوت و گوناگون گیاهی است که در توسط دریاچه کوالالامپورمالزیاحاطه شده است .این باغ در کنار مجموعه جالان پارلیمانمالزی قرار دارد.و برگرفته از طرح آلفرد ونینگ انگلیسی در دهه هشتاد میلادی است.در این مکان تفریحی زمین های بازی ،مسیرهای پیاده روی،پارک پرندگان،قایقرانی،پارک آهوان و پروانه ها قرار دارند.


غار باتو کوالالامپورمالزی

غار باتو کوالالامپور مالزی

غار باتو یا غار میمونها در شمال کوالالامپورمالزی به فاصله ی سیزده کیلومتر واقع شده است.این غار بزرگ و با شکوه در قرنهای گذشته محلی برای سکونت بومیان مالزیبوده است و در قرن نوزدهم به مکان مقدس معروف گردید.این غار بزرگ دارای سه غار است که غار مقدس و یا معبد از مشهورترین غارهای مالزینیز است به دلیل و جود معبد مقدس هندوها که در ارتفاع صد متری غار در سقف گنبدی شکل غار قرار گرفته است.این غار در زمان جشن هندوها هزاران بازدیدکننده دارد. تور مالزی زمستان 94


موزه ملیمالزی

موزه ملی مالزی

این موزه بسیار باشکوه و مجللمالزی به سبک مالایی قدیم طراحی شده است و در شهر کوالالامپور مالزیواقع شده است.دیوارهای این موزه با نقاشیهای نمادی تاریخ و فرهنگ طراحی گردیده است.موزه دارای 4 بخش موسیقی،اسلحه،میراث فرهنگی و تاریخ طبیعی است.و شما را با قرنهای اخیر آشنا می سازد.در بیرون موزه وسایل نقلیه ،اتومبیلها و لکوموتیوهای قدیمی به نمایش گذاشته شده اند. تور مالزی دی 94

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی,
.:: ::.


هتل مایا کوالالامپور مالزی
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:52 | +

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافران تورمالزی را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند. 

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان تورمالزی می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند. تور مالزی نوروز 95

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی



:: برچسب‌ها: هتل مایا کوالالامپور مالزی ,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی,
.:: ::.


هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:48 | +

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل هیلتون ترکیه در شمار هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد و از هتل های شیک و لوکس ترکیه می باشد. این هتل در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است و به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک است و تنها 24 متر با آن فاصله دارد. همچنین هتل هیلتون در 3 کیلومتری دریا قرار گرفته است. اتاق های این هتل دارای بالکن های بزرگ و زیبا می باشد که منظره ای تماشایی از شهر را به میهمانان تور ترکیه هدیه می دهد. میهمانان می توانند از امکانات استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی هتل هیلتون بهره ببرند. تور ترکیه دی 94

این هتل دارای 7 سالن غذاخوری متنوع می باشد که  انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود.

از دیگر امکانات هتل هیلتون استانبول ترکیه می توان به زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت و... اشاره کرد.

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه، ،
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه,
.:: ::.


هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:46 | +

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه در شمار هتل های چهار ستاره استانبول قرار دارد و به علت واقع شدن در قلب استانبول ، میدان تقسیم ، یکی از مهمترین مناطق استانبول از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. هتل تکسیم گونن استانبول برای مسافران تور ترکیه انتخاب مناسبی است زیرا به جاذبه های گردشگری استانبول بسیار نزدیک است. در اطراف هتل سالن اپرا، تئاترهای گوناگون، گالری های هنر، کافه و بارهای متعدد وجود دارد که از دیگر مزایای دسترسی راحت این هتل به اماکن تفریحی استانبول محسوب می شود. تور ترکیه زمستان 94

طراحی این هتل چشم گیر است به طوریکه نمای آن از مرمر و سرامیک می باشد . کلیه اتاق ها لوکس و مجهز به امکانات کامل می باشند. در صورت اقامت میهمانان تور ترکیه سه روز یا بیشتر در هتل، در هنگام ورودشان با یک ظرف پر از میوه از آن ها پذیرایی خواهد شد و اگر هم بیشتر از یک هفته در هتل اقامت داشته باشند بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت. در هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود. 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه، ،
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه,
.:: ::.


هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:40 | +

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت ترکیه در شمار هتل های 5 ستاره ترکیه قرار دارد. این هتل تا فرودگاه ادنان 75 کیلومتر و تا شهر کوش آداسی 5 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل در 10 کیلومتری شهر افسوس و خانه حضرت مریم واقع شده است تور ترکیه نوروز 95 و بیشتر اتاق های آن منظره رو به دریا را دارا می باشند. این هتل دارای 377 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تهویه، مینی بار، اینترنت رایگان، روم سرویس و حمام، مبل، تلویزیون و  ... می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ترکی و کباب ترکی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و شامل رستوران فضای باز نیز می باشد که چشم انداز زیبایی از دریا دارد و در آن غذاهای محلی بسیار خوشمزه سرو می شود. همچنین هتل از ساحل زیبایی برخوردار است که گردشگران تور ترکیه می توانند از آن بهره ببرند و سفری خوش و به یاد ماندنی را به خاطر بسپارند.

از امکانات هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، لاندری، مرکز بیزنس، ساحل، استخر، رستوران، باشگاه، پارکینگ رایگان برای میهمانان تور ترکیه و ... اشاره نمود.

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه، ،
:: برچسب‌ها: هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه,
.:: ::.


جاذبه های گردشگری دبی
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:27 | +

قلعه الفهیدی‌ دبی

 از قدیمی ترین سازهای دبی قلعه الفهیدی‌ دبی می باشد که در سال 1800 بنا شده است.در گذشته از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر قبایل جنگجوی کشورهای دیگر استفاده می شد تور دبی زمستان 94دیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از گل، گچ و ساقه برگ های نخل ساخته شده است و اشکوب بالایی توسط تیرهای چوبی نگه داشته می شود. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برج های‌ جنگ‌زده آن نشان دهنده جنگ های زمان گذشته است.این قلعه در موزه دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند به راحتی از این قلعه دیدن فرمایند.


پارک سگا دبی

پارک سگا دبی در آگوست 2008 در دبی مال  تاسیس شد این پارک با مساحت 76000 فوت مربع یکی از بزرگ ترین پارک های سرپوشیده دبی می باشد .این پارک متشکل از دو طبقه دارای بیش از 170 بازی مهیج می باشد که مناسب سنین کودکان و بزرگسالان می باشد  .این پارک زیبا تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی ای را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.این پارک در طبقه دوم دبی مال واقع شده و یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد.مسافران تور دبی می توانند در این پارک زیبا به تفریح بپردازند. تور دبی نوروز 95

 


آبنمای دبی

آبنماهای زیبا دبی در مجاور دبی مال و در دریاچه ی برج خلیفه واقع شده است . سرمایه گذاری این آبنماها 800 میلیون درهم معادل 218 میلیون دلار است . این آبنماهای زیبا در 25 رنگ مختلف و 6600 چراغ استو ارتفاع پرتاب این آبها تا 150 متر است و طول این آبنماها بیش از 200 مترمی باشد . گردشگران تور دبی می توانند از تماشا رقص آب موزیکال این آبنما لذت ببرند . تور دبی بهمن 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی، ،
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی,
.:: ::.


بهترین هتل های دبی
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:24 | +

هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

امکانات هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. گردشگران تور دبی نوروز 95 با اقامت در ایت هتل می توانند از امکانات آن بهرمند شوند.


هتل پانوراما گرند دبی

هتل سه ستاره پانوراما گرند در بر دبی در خیابان خالید ابن ولید قرار دارد. این هتل 102 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، سشوار، حمام مدرن و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه سرو می شود و انواع غذاهای متنوع بین المللی دیگر نیز در طول روز در این رستوران موجود می باشد. فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه 7 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و شاتل فرودگاه هم بنا به درخواست در اختیار مسافرانتور دبیقرار می گیرد.

امکانات هتل پانوراما گرند دبی

رستوران، وای فای (با هزینه)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم تهویه.این هتل یک هتل مناسب برای گردشگران تور دبی زمستان 94 می باشد.


هتل 5 ستاره نووتل البرشا مشرف به خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 41 طبقه در مجموع از 412 اتاق و سوییت تشکیل شده است. ایستگاه متروی Sharaf DG دبی چند قدم با این هتل فاصله دارد. مرکز خرید امارات و پیست اسکی فاصله کمی با این هتل دارد. هتل نووتل البرشا دسترسی آسانی به ساحل جمیرا، بازار شهر، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی دبی دارد. این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان می باشد.تور دبی بهمن 94

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

امکانات هتل نووتل البرشا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت و تناسب اندام، مرکز SPA، پارکینگ اختصاصی، بار، استخر روباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اسکی، آرایشگاه، اینترنت وایرلس، فروشگاه ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی و...تور دبی دی 94

_نووتل_البرشا_دبی_3.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_4.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی، ،
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی,
.:: ::.


مراکز خرید دبی
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:21 | +

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی در این مرکز داشته باشند .می توانند از این مرکز بازدید کنید . تور دبی نوروز 95

آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 


مرکز خرید ایکیا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. مسافرانتور دبیمی توانند در سفر به این شهر زیبا از این مرکز خرید دیدن نمایند و در صورت نیاز از این مرکز خرید کنند . تور دبی زمستان 94

 


مرکز خرید لامسی پلازا دبی

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید دبی مرکز خرید لامسی پلازا می باشد که دارای صدو پنجاه مارک بین المللی و منطقه ای نیز هست.بعضی از مارکهای مشهور این مرکز خرید مانند:باسینی،ناین وست،نیومی،داماس است.این مرکز خرید خدمات نگهداری از کودکان را در مرکز بازی برای کودکان ارائه می دهد.همچنین فروشگاه المایا فروش انواع غذاها و کالاها را در لامسی پلازا ارائه می دهد. در لامسی پلازا به ازای هر درهم یک ایرمایل می گیرید.و در ازای آنها جوایزی را به شما می دهند.اطلاعات لازم مانند تخفیفها ،زمان خرید ارزان، و حراجها به همراه موسیقی توسط ریدیو لامسی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.همچنین بازدیدکنندگان به غیر از خرید در در مرکز فود کورت لامسی  که بیش از هفده نوع غذا با ظرفیت هفتصد نفر را ارائه میدهد .لامسی پلازا درسال نود و هفت میلادی و در هفده مارس توسط  شیخ احمد بن سعید آل مکتوم تاسیس گردید . گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این مرکز داشته باشند . تور دبی بهمن 94

آدرس مرکز خرید لامسی پلازا :شهر دبی - منطقه عود ميثاء -خيابان زعبيل
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی، ،
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی,
.:: ::.


رستوران های خوب کیش
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:18 | +

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در داخل محوطه شرکت آب و برق قرار دارد که دارای محیطی سنتی نیز می باشد و غذاهای سنتی در این رستوران سرو می شود رسیدگی کار کنان به گردشگران تور کیش خوب می باشد شما می توانید در این رستوران انواع کباب های ایرانی و همچنین غذاهای دریایی را میل فرمایید . مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .  تور کیش نوروز 1395

 

 


رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

این رستوران یکی از رستوران های باشکوه جزیره کیش به شمار می رود که غذاهای لذیذ و متنوع روز به روز به روز آن را معروف تر کرده است. این رستوران در سال 1389 افتتاح شد و بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا لقب گرفت در رو به روی آن یک لنگر 100 تنی قرار دارد که طی مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است. به همین علت پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد . انواع غذاهای با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و سرویس دهی کامل و منظم توسط پرسنل با اخلاق رستوران ، محبوبیت آن را چندین برابر کرده است . تور کیش زمستان 94


رستوران ساحلی توتی فروتی کیش 

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده است. رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 شروع به کار کرد .این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن ساختمان می باشد . رستوران شامل آشپزخانه ،کافی شاپ و اسنک بار ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز است . گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند . تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش، ،
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش,رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش,
.:: ::.


تفریحات در کیش
ن : arezu ت : شنبه 5 دی 1394 ز : 14:14 | +

اسکی کابلی کیش

  اسکی کابلی کیش دارای طول 860  متر و عرض 160  متر میباشد که شامل 5 برج در ساحل کیش است  و با سرعت 28 الی 62 کیلومتر در ساعت که همزمان میتواند به 12 نفر سرویس بدهد. همچنین این سایت طبق استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ساخته شده است و میتواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی باشد . این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای بسیار زیبا و جذابی را برای گردشگران و مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در سایت اسکی کابلیکیش علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان تعبیه شده است .تور کیش دی 94


زمین های تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش

این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید . این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده . این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد . تور کیش نوروز 1395


اسکوتر برقی جزیره کیش

 اسکوترهای برقی کیش همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی میباشند که می توان با آنها در جاده های مخصوص دوچرخه سواری جزیره کیش را دور بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید و ساعات خوشی را تجربه کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین میشود و اگر آنها را کامل شارژ کنید میتواند تا 1ساعت یا شاید هم بیشتر از آنها استفاده کنید . تور کیش زمستان 94


پيست باگي كيش 

پيست باگي جزیره کیش به طول 400 متر با ماشينهای 2 نفره، آماده سرویس دهی به باگي سواران در جزيره كيش می باشد. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنماهای حرفه اي و کار کشته و با موتور چهار چرخ ATV در جلو، باگي سواران را در مسيرهایی که دارای جاذبه های گردشگري میباشد مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني راهنمایی میکنند. مسافران تور کیش برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیقتر در این زمیه مي توانيد با شماره 9312737 0764 تماس بگیرن. تور کیش بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش، ،
:: برچسب‌ها: تفریحات در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش,
.:: ::.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 89 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com