مراکز خرید استانبول

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
مراکز خرید استانبول
ن : arezu ت : چهار شنبه 4 تير 1393 ز : 14:30 | +

 

مرکز خرید آک استانبول

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد. مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلر استانبول

 

مطالب مرتبط :تور استانبول تیر 93
,

مرکز خرید هیستوریا استانبول

markaz kharid historia istanbul

مرکز خرید هیستوریا استانبول , مرکز خرید پرطرفدار و معروف شهر استانبول در ناحیه فتیح و به مسجد سلطان احمد بسیار نزدیک و به راحتی میتوانید به این مسجد دسترسی داشته باشید که شامل  هفتادو پنج رستوران و فروشگاه در شش طبقه می باشد. طبقه های اول تا سوم قسمت مرکزی مد لباس برای آقایان و خانم ها می باشد که بیشتر مارکهای معروف لباس و پوشاک در مراکز فروشگاهی خودشان لباسهایی با مد روز برای خریداران ارائه کرده اند . در فروشگاه طبقه همکف هم از انواع مختلف مبلمان و وسایل منزل و انواع لوازم خانگی را دیدن کنید. در زمان دیدن از فروشگاه در هنگام غذا و ناهار میتوانید از رستوران فروشگاه که مارکهای مختلف رستورانها را در خود دارد استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ رستورانها لذت ببرید.

آدرس فروشگاه : منطقه فتیح , بلوار ادنان مندرس

مطالب مرتبط :تور استانبول تیر 93
,

 

مرکز خرید آدرس استانبول

 

addres istanbul

مرکز خرید آدرس استانبول اولین مرکز خرید دکوراسیون منزل و خانه است که منطقه بزرگی از مراکز خرید با کیفت بسیار خوب وسایل و لوازم طراحی و دیزاین منزل و مرکز فروشگاههای ویژه را دارد. مرکز خرید آدرس استانبول توسط  امره  آرولات از بزرگترین و بهترین معمارهای محلی، طراحی و دیزاین شده . استفاده از ستونهای شیشه ای و صیغلی لوکس در فروشگاه زنجیره ای از قسمتهای فوق العاده کار این استاد می باشد . این مرکز خرید تمام لوازم طراحی و دیزاین منزل را دارد و علاقه مندان به طراحی می توانند لوازم مورد احتیاج خود را از این فروشگاه خریداری نمایند.

 

 

مطالب مرتبط :تور استانبول تیر 93
,

 

 

بازار بزرگ کاپالی چارشی استانبول

kapali charshi istanbul

بازار بزرگ کاپالی چارشی استانبول که به زبان ترکی به معنی بازار سرپوشیده می باشد که در غرب یک مایلی مسجد سلطان احمد می باشد و بزرگترین مرکز خریدهای سرپوشیده در دنیا می باشد .  محصولات و اجناسی که در این بازار به فروش می رسد مانند:  پوشاک و فرش و قالی تا کارهای هنری و دستی و شطرنج می باشد.  کافه ها ، رستوران ها و مساجد بسیاری هم در این بازار وجود دارد که می توانید در طول خرید خود در این رستورانها و کافه ها استراحت کنید و از غذاهای رستوران لذت ببرید.

 

 

 

مطالب مرتبط :تور استانبول تیر 93
,

 

 

 

مرکز خرید پرفیلو استانبول

porfilu

مرکز خرید پرفیلو استانبول در سال ۱۹۹۸ در استانبول تاسیس گردید که در حال حاضر وسعت این مرکز خرید چند برابر شده است. مرکز خرید پرفیلو استانبول امکانات خرید و هنری و فرهنگی ویژه ای را تدارک دیده است و برنامه های مختلفی را در این زمینه ها برای بازدیدکنندگان برگزار می کند. در این مرکز خرید همایشهای رایگان در زمینه پزشکی و علمی , برنامه های آموزشی , نقاشی  و دیگر برنامه های تفریحی را تدارک دیده است. این مرکز خرید دارای هفت سالن سینما , 16 سالن بیلیارد , 209 فروشگاه , پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا , 3 سالن تاتر , سالنهای ورزشی سرپوشیده , زمین بازی ویژه کودکان و استخر را در این مجموعه فراهم کرده است

مطالب مرتبط :تور استانبول تیر 93
,

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور استانبول تابستان 93 , تور استانبول تیر 93,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com