هتل های کیش

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل های کیش
ن : arezu ت : یک شنبه 5 مرداد 1393 ز : 16:23 | +

هتل تاپ رز کیش

در منطقه شمال شرقی جزیره کیش هتل تاپ رز کیش در وسعتی به مساحت حدودا 13 هکتار احداث شده است .  هتل تاپ رز کیش از 37 ویلاى ساحلى تشکیل شده و در نزدیکی ساحل و اسکله قرار گرفته است .

امکانات هتل تاپ رز کیش : کافى شاپ سنتى در محیطی باز و زیبا  ، رستوران ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پارکینگ اختصاصی ، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاقها ،  ،خدمات خانه داری ، صندوق امانات و دیگر امکانات می باشد. هتل تاپ رز کیش هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

 

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در مركز جزيره زيباى كيش و در بهترين موقعيت نسبت به ساحل و بازار  مى باشد. خدمات رايگان هتل مانند: صبحانه و نهار ,  استقبال فرودگاهی  و پنجاه درصد تخفيف پارك دلفين ها است . هتل تماشا کیش براي كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد. هتل در بهار سال 1391  بازسازی شده و امکانات رفاهى هتل : کافى نت، تلويزيون ماهواره اى، لاندرى، مينى بار، صندوق امانات در  رسپشن، سيستم خنك كننده می باشد. هتل تماشا کیش داراى رستوران سراب با گنجایش 90 صندلى و با تدارک غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل است . فاصله این هتل تا فاصله کشتی یونانی 13.9 km و فاصله تا پارک دلفینها 6.3 km و فاصله تا مرکز خرید زیتون 271 متر مى باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

 

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان ونوس کیش

 

هتل آپارتمان ونوس کیش هتلی سه ستاره لوکس و نو ساز است که به علت اینکه به بازار ونوس نزدیک می باشد برای میهمانان و مسافران دسترسی به بازار و مراکز خرید راحت می باشد هتل آپارتمان ونوس کیش مجهز به اتاق جلسه می باشد که جلسات مهم کاری را در این اتاق هتل برگزار نمایید. رستوران هتل ونوس انواع غذاهای لذیذ را تدارک دیده است. در هتل آپارتمان ونوس کیش خشکشویی هم وجود دارد که در طول اقامت خود می توانید آراسته و مرتب باشید. هتلی ونوس کیش با چیدمانی زیبا است. همچنبن هتل فعالیتی برای علاقه مندان به بیلیارد میز و اتاق بیلیارد فراهم شده است که عزیزان می توانند استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل های کیش,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com