هتل های آنتالیا

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل های آنتالیا
ن : arezu ت : چهار شنبه 15 مرداد 1393 ز : 16:28 | +

 

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا

این هتل سه ستاره که در دویست متری ساحل است با میهمان نوازی سنتی خود پذیرای میهمانان است .هتل دارای استخر روباز بزرگ با امکانات مدرن ،تهویه مطبوع،حمام اختصاصی ،تلویزیون ال سی دی ،مینی تریا نیز هست .رستوران هتل با فضای باز و زیبا انواع غذاهای خوشمزه سرو میکند.هتل دارای پارکینگ اختصاصی سرویس رایگان اینترنت در اتاقها و مکانهای عمومی است.

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا پنج ستاره

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا ، در سواحل زیبای کنیالتی قرا گرفته و امکانات رفاهی مانند: استخر روباز و سرپوشیده ، اتاق با تراس زیبا و اینترنت رایگان برای میهمانان خود مهیا کرده اند. اتاق های هتل سیلایف فامیلی آنتالیا مجهز به سستم تهویه مطبوع می باشد با تلویزیون همراه با گیرنده شبکه های ماهواره ای و با منظره زیبای دریا از تراس می باشد که بسیار دیدنی است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای هفت رستوران می باشد، که هر کدام از زستورانها غذاهای متنوع و لذیذ بین المللی را برای میهمانان و مسافران خود سرو می کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا 9 تریا دارد که همراه با نوشیدنی ،غذا هم برای میهمانان خود تدارک دیده است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای استخرهای روباز با سرسره های آبی برای خود دارد . علاقه مندان به تیر اندازی و تنیس میتوانند به فعالیت مورد علاقه خود بپردازند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای حمام ترکی و سونا هم می باشد که می توانید به استراحت بپردازید. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای امکانات رفاهی برای میهمانان و مسافران معلول عزیز نیز فراهم کرده است تا این عزیزان نیز اقامت راحت و سفر خوشی را تجربه کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای آرایشگاه خشکشویی و لباسشویی می باشد که می توانید در طول اقامت خود آراسته و مرتب باشید.  

 

هتل هادریانوس آنتالیا

 

این هتل در منطقه ی کالی قرار گرفته است که به مساحت 760 متر مربع است و پوشیده از باغ و گیاهان گوناگون است.هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس،پارکینگ و اینترنت رایگان است.اتاقها مجهز به تلویزیون با ماهواره،پارکت،مبلمان،حمام با جکوزی و مینی تریا نیز هست.هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر فقط پنج دقیقه فاصله دارد.همچنین مکانهای تفریحیمانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک در نزدیک هتل نیز واقع شده است.


 

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در میان درختهای نخل و باغهای زیبا سواحل مدیترانه قرار گرفته است و اقامت دلپذیری را همراه با امکانات رفاهی عالی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک دیده است. هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا انتخاب مناسبی از رستوران های بین المللی، تریاهای مختلف، هفت استخر شنا، مرکز آب گرم همراه با امکانات تفریح شبانه روز برای سطوح مختلف سنی برای میهمانان مهیا کرده است.  صبحانه، نهار و شام و  انواع نوشیدنی ها همراه با هزینه اتاق می باشد. مسافران عزیز می توانند از امکاناتی مانند حمام ترکی در مرکز آب گرم و ماساژ استفاده بهره مند شوند،  کودکان هم می توانند با سرسره بازی آبی و فعالیتها در باشگاه کودکان در مدت زمان اقامتشان از سفر خود لذت ببرند. اکثر میهمانان هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا از ساحل و ورزشهای مختلف آبی لذت می برند. در آمفی تئاتر امکان تماشای نمایش برای مسافران وجود دارد . هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پونگ , بولینگ , اسکواش و ورزشهای دیگر را نیز دارد که علاقه مندان می توانند از ورزشهای مورد علاقه خودشان لذت ببرند.

 

 


 

هتل لارا آنتالیا

هتل لارا آنتالیا

این هتل 3 ستاره بر بلندای یک صخره واقع شده است و دسترسی به بافت قدیم شهر از این هتل آسان است. هتل دارای هفتاد و دو اتاق است به بسیار زیبا و لوکس تزیین شده است.استخر هتل و رستوران رو به چشم انداز زیبای دریا نیز می باشند.هتل تا ساحل زیبای مدیترانه فقط چند قدم فاصله داردو آبشارهای دودن، شهر تاریخی کاله ایچی  نزدیک هتل هستند.

 


 

نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,

.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com