مراکز خرید کیش

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
مراکز خرید کیش
ن : arezu ت : یک شنبه 26 مرداد 1393 ز : 13:18 | +
 

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

 

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

 

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش بزرگترین و مدرنترین بازار جزیره کیش می باشد که در سال 1378 تاسیس شد. مساحت این بازار 22000 متر مربع می باشد و در سه طبقه و با 200 واحد تجاری برای خدمات رسانی به مشتریان می باشد. برای رفاه مشتریان  و غرفه داران انواع تسهیلات رفاهی مهیا می باشد. عبارتند از آسانسور , پله برقی ,  وسایل جابه جایی کالا و سیستمهای خنک کننده مرکزی و تلفن است. معماری بازار زیبا و به نوعی طراحی شده که بازدید کنندگان و مسافران در زمان خرید می توانند استراحت نمایند و در رستوران غذا میل کنند. در محیط بیرونی بازار آبنمای زیبا جلوه زیبایی به این بازار بوجود اورده است. بازار پردیس دو کیش دارای سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و  یک رستوران با ارائه غذاهای متنوع سرد و گرم مخصوص میهمانان و مسافران است . بازار پردیس دو کیش با درختان نخل خیلی زیبا می باشد و برنامه های ویژه ای مانند مراسم قرعه کشی و اجرای موسیقی زنده و  اهداء جوایز نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تورکیش

 

تورکیش

 

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بين المللى پانيذ کيش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعيت جغرافيائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هايپر مارکت و از سمت غرب پرديس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com