هتل های استانبول

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل های استانبول
ن : arezu ت : یک شنبه 6 مهر 1393 ز : 12:48 | +

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مارمارا تکسیم استانبول   پنج ستاره

marmara taksim istanbul

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول , اقامتی بسیار راحت را در میدان تقسیم و خیابان نویزاد و کنار ایستگاههای مهم و  اصلی حمل ونقل برای میهمانان و مسافران تدارک دیده است. اتاقها لوکس و شیک و می باشد و  به چشم انداز زیبای شهر،  تلویزیون LCD و دکوراسیون مدرن، حمام مستقل و لوازم بهداشتی و با کیفیت تجهیز شده است. میهمانان و مسافران تور استانبول می توانند به کاخ تاریخی دولماباچ پیاده بروند ،  پل بسفر و بازارهای معروف Tesvikiye و Macka به راحتی دسترسی داشته باشند. رستوران هتل که انواع مختلف غذاها و خوراکها و نوشیدنیها و سرو خوراکهای ترکی و سنتی و عثمانی برای میهمانان خود تدارک دیده است.  همینطور میهمانان و مسافران تور استانبول می توانند از در رستوران های مختلفی که اطراف هتل می باشند لذت ببرند. هتل دارای مرکز بدنسازی و مرکز ماساژ و سلامت هم می باشد که میتوانید اوقاتی را در این مراکز برای تناسب انداب و کسب آرامش سپری کنید . همچنین هتل دارای خشکشویی و اتوشویی می باشد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مراتب باشید .

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

هتل شرایتون آتاکوی استانبول   پنج ستاره

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول ، در منطقه (آتاکوی مارینا) قرار گرفته است و به فرودگاه آتاتورک خیلی نزدیک می باشد و چشم انداز بی نظیر دریای مرمره را برای خود دارد. هتل اقامتی لوکس و مدرنی را به میهمانان خود ارائه می کند همراه با امکانات رفاهی در دسترس مسافرین قرار داده است.
اکثر سوئیت ها و اتاقهای هتل شرایتون ، به سبکی جدید تزئین و طراحی شده است و تجهیزات مدرنی برای خود اختصاص داده است. هتل دارای استخر های روباز و سرپوشیده می باشد . زمین تنیس و سالن تناسب اندام وبدنسازی نیز در هتل وجود دارد . در استخر آب گرم و سونا و خدمات ماساژ درمانی هتل می توانید زمانی را به استراحت بگذرانید. اینترنت پر سرعت نیز هتل برای خود و میهمانانش مهیا کرده است. رستوران هتل شرایتون با انواع غذاهای بین المللی و بومی آماده بهترین پذیرایی از میهمانان خود می باشد . بهترین مرکز تجاری شهر استانبول (کاروس ) و (گالریا) فقط در چند قدم با هتل شرایتون فاصله دارد و با 10 دقیقه رانندگی به منطقه فرهنگی سلطان احمد می توانید برسید و ترانسفری راحت را برای رسیدن به مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار مسافران و میهمانان تور استانبول قرار داده است.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر   پنج ستاره

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر

در چند قدمی مجید یک لی و میدان تقسیم این هتل قرار گرفته است . خدمات ارائه شده هتل مانند : پارکینگ ,  سرویس رایگان اینترنت و امکانات دیگری که باعث آسان شدن گردهمایی های شغلی و کنفرانس ها و ملاقات ها می شوند می باشد. اتاق ها به سبک سنتی مبله شده اند و اتاقها بزرگ می باشد و هر اتاق به یک تلویزیون با گیرنده ماهواره ,  حمام مدرن و دسترسی به اینترنت می باشد. صبحانه هتل هرصبح به صورت سلف سرویس سرو می شود.  رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ سنتی ترکی را تدارک دیده است  یک قنادی  و یک تریا هم در هتل در نظر گرفته شده است.  هتل با فرودگاه آتاتورک  18 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل امکاناتی را برای میهمانان و مسافران معلول تور استانبول در نظر گرفته است .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com