دیدنی های کیش

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
دیدنی های کیش
ن : arezu ت : یک شنبه 6 مهر 1393 ز : 14:10 | +
 

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده . كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.

کشتی یونانی کیش

 

مطالب مرتبط :

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

در نزدیکی بازار مرجان کیش پارک ساحلی مرجان قرار دارد، از زیباترین و جذابترین مراکزهای دیدنی جزیره کیش است که مسیر ارتباطی از بازار مرجان به دریا می باشد. بیشتر مسافران و ساکنان جزیره کیش در اطراف این پارک زمانی را برای تفریح برای خود سپری می کنند. و از چشم اندازهای جذاب و زیبای ساحلی جزیره کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه جذاب پارک ساحلی مرجان کیش محیط بسیار مناسبی ایجاد شده که به دور از شلوغی و سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های فوق العاده و زیبای طبیعت اطراف لذن ببرید و در زمان اقامت در جزیره زیبای کیش از منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بگیرید و لذت ببرید و سفری خوب را با تور کیش تجربه کنید .

پارک ساحلی مرجان کیش

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 درخت سبز کیش

 آبهای سطحی به نقاطی از بخش شمالی در پایان طولانی ترین مسیر آبرفتی باستانی جزیره كیش به دره پرتغالی‌ها مشهور است سرازیر می‌شود، این منطقه دارای سرسبزی خاص و زیبایی است. در کنار یكی از قدیمی ترین درختان لور جزیره، مجموعه درخت سبز كیش تاسیس شده است.

فضای سبز محیط ساختمان‌ها و نرده‌های چوبی و پیاده‌رو، منطقه های شمالی كشور را به یاد می آورد . از علتهایی كه بازدید کنندگان و گردشگران تور کیش را به این نقطه جذب می کند، جذابیت و زیبایی درخت سبز می باشد.

 كهنسال‌ترین درخت سبز، درخت (لور) جزیره كیش می باشد و  بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. درخت سبز كیش روی شاخه هایش ،با نخ یا پارچه گره هایی وجود دارد كه در نگاه اول درخت را به نوعی مقدس نشان می دهد. برخی از مردم بر این اعتقاد هستند که درخت سبز كیش شگون دارد و به همین علت برای برآورده شدن خواسته هایشان پارچه هایی به شاخه‌های آن می‌بندند.

درخت سبز كیش با آلاچیق‌های زیباو جالب و مکانهای متعدد برای پختن كباب و استراحت می باشد ، بازدید برای مسافران و گردشگران تور کیش رایگان می باشد و مسیر های عبور در پیاده رو با چراغ‌هایی به شکل فانوس در محیط همیشه سبز و گل های كاغذی رنگارنگ و زیبا، طراحی و دیزاین شده .در این منطقه امکاناتی از جمله : رستوران فصلی و بوفه ، نمازخانه و سرویس بهداشتی هم مهیا کرده است.

در نزدیکی دو منطقه جذاب و زیبا و مهم گردشگری كیش مجموعه درخت سبز واقع شده است که دارای دو درب ورودی می باشد. یكی از درهای این مجموعه با ورودی جاذبه گردشگری شهر باستانی و قدیمی حریره  و درب ورودی دوم در نزدیکی آب انبار سنتی واقه شده است. بعد از چند دقیقه پیاده روی می توانید از آب انبار سنتی و جاذبه های شهر باستانی و قدیمی حریره در نزدیکی مجموعه درخت سبز می توانید بازدید کنید.

 از درختان معروف در جزیره كیش انجیر معابد یادرخت لور می باشد. این گونه درخت در بخش های جنوبی ایران رشد می کند. پوست کهنسال درخت لور و ریشه‌هایش و برگ‌ها که از تنه اصلی درخت آویزان شده است، این درخت را از دیگر انواع درختان جدا کرده است. ریشه این درختان به شکلی رشد می کند که مانند چتر بر روی زمین سایه می اندازد و شاید تا چند 100 سال عمر داشته باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش دارای امكانات تفريحي از جمله قايق هاي پدالي ، قايق هاي پارويي،قايق هاي ماهيگيري، جت اسكي، تجهیزات غواصي ، سه چرخه هاي آبي، و قايق هاي جالب كف شيشه‌اي كه مسافران و گردشگران تور کیش از دنياي شگفت انگيز آبزيان بسیار دیدنی خليج فارس بازدید می کنند. اسكله تفريحي کیش مجموعه جالب و جذاب می باشد که در نزدیکی چند مجموعه تفريحي واقع شده است و مورد استقبال و توجه خانواده ها و گردشگران است.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com