هتل های مشهد

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل های مشهد
ن : arezu ت : یک شنبه 6 مهر 1393 ز : 14:54 | +
 

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد واقع در مشهد و در نزدیکی حرم ملكوتي حضرت ثامن الأئمه که تقریبا پنج دقيقه تا حرم مطهر رضوي فاصله دارد قرار گرفته است. هتل الماس مشهد با انواع اتاقها ، با مدرنترين و مجهزترین خدمات رفاهي در دنيا با معماري و طراحی جدید از ميهمانان و مسافران تور مشهد پذیرایی می کند. دارای 176 واحد می باشد که در طبقه هشتم هتل الماس مشهد رستوران و بوفه صبحانه با چشم انداز نزدیک به حرم مطهر و در طبقه نهم سالن همایش و دارای کافه سنتی نزدیک به حرم مطهر ، سالن اسپاو ماساژ مخصوص بانوان و آقایان با وجود فضاهای بسیار مناسب متنوع خیلی خوب در خدمات عالی مهیا کرده است . مهمترین و ویژگی هتل الماس مشهد این است که به حرم و بازار رضا نزدیک می باشد. میهمانان و مسافران تور مشهد می توانند بدون استفاده از وسیله نقلیه هم از زیارت حرم ملکوتی آستان قدس رضوی و مهمترین و بزرگترین مرکز خرید مشهد به آسانی دیدن نمایید.

هتل الماس مشهد

 

مطالب مرتبط :

 

هتل هما 2 مشهد پنج ستاره

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد و  وابسته به خطوط هواپیمایی ایران است . هتل هما 2 مشهد با هدف ارائه خدمات و سرویس دهی عالی با 202 اتاق مجهیز شده است و امکانات ورزشی و تفریحی و سرگرمی برای مسافران مهیا کرده است. اتاق‌های هتل هما 2 مشهد دارای امکانات : بوفه و صبحانه , تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی مناسب، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، کانال‌های ویدئویی، صندوق امانات خصوصی، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، در داخل اتاق امکان تهیه چای و قهوه ، چایخانه و سه رستوران ، مركز خرید ، تالار‌ چند منظوره، زمین تنیس، سالن بدنسازی ،  پارک بازی ویژه کودک، لاندری، آرایشگاه، خدمات كامپیوتری و فاکس و فتوکپی از امكانات دیگر خدماتی و رفاهی هتل هما 2 مشهد می باشد. هتل هما 2 مشهد , اولین هتل 5 ستاره ای می باشد که در غرب مشهد و سر سبز و آرام قرار گرفته است .

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل هما 1 مشهد پنج ستاره

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد هتلی پنج ستاره می باشد. بهره برداری رستورانها و تالارهای هتل هما 1 مشهد در عید غدیر خم صورت گرفت ، بیشتر از یک دهه است که هتل هما 1 مشهد آماده پذیرائی از مسافران و زائران حضرت امام رضا (ع) می باشند . هتل هما 1 مشهد با قدمتی چهل ساله در صنعت هتلداری مشهد مقدس به عنوان نماد تاریخی محسوب می شود و تجربه اقامتی دلنشین را برای مسافران عزیز به همراه دارد. هتل هما 1 مشهد دارای سالن های غذاخوری ، 7 تالار مجلل و بسیار زیبا ،  کافی شاپ و باغی سبز و زیبا در محیطی مفرح و آرامش بخش، لحظات بیاد ماندنی را برای مسافران و میهمانان به همراه دارد. هتل هما 1 مشهد دارای پارکینگ , خدمات پزشکی , زمین تنیس , سالن کنفرانس , اینترنت در اتاقها و همچنین در لابی هتل هما 1 مشهد رایگان و بدون هزینه می باشد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل ثامن الائمه مشهد چهار ستاره

 

هتل ثامن الائمه مشهد

 

هتل ثامن الائمه مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که در منطقه بسیار زیبا و ییلاقی و دارای آب و هوای خوب شهر مقدس مشهد می باشد هتل ثامن الائمه مشهد بامناظر زیبا و نزدیک به کوهستان پارک شادی و جنگل زیبای وکیل آباد درابتدای محدوده جاده طرقبه قرار گرفته است . رستوران هتل ثامن الائمه مشهد تمییز و مرتب و زیبا می باشد و با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com