مراکز خرید تایلند

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
مراکز خرید تایلند
ن : arezu ت : یک شنبه 6 مهر 1393 ز : 15:19 | +
 

مرکز خرید توکوم تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند محیطی است که دارای انواع لوازم الکترونیکی می باشد و مرکز خرید توکوم تایلند مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم الکترونیکی می باشد. کالاها و لوازمی مانند: دوربین ، تلفن همراه ،  لب تاب ، کامپیوتر ، نرم افزار و .. در مرکز خرید توکوم تایلند وجود دارد. مرکز خرید واقع در خیابان نرث پاتایا رود است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند نزدیک به آلکزار در جاده دوم  واقع شده است.  در مرکز خرید بیگ سی تایلند خرید لوازم آرایشی و وسایل خانگی و پوشاک و  بهداشتی  با قیمتی بسیار مناسب می توانید خرید نمایید. همچنین در نزدیکی مرکز خرید بیگ سی تایلند فست فود ها و رستوران ها وجود دارد که در هنگام خرید می توانید از این رستورانها استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ لذت ببرید.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند

 مجموعه ای از اجناس مورد نیاز بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند می باشد و مراکز خرید متفاوت و معروف در پاتایا می باشد .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای رستوران سینما , مرکز تفریحی و فروشگاههای مختلف است که اکثر خدمات و امکانات در ساختمان سه طبقه قرار گرفته است و خریداران مایحتاج خود را در یک مکان دارند. در طول خرید از مرکز خرید می توانید از رستورانهای معروف مرکز خرید استفاده کرده و لذت ببرید.  مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند

از منطقه عمده خرید در بانکوک تایلند مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند است که در خیابان راما یکم قرار گرفته است و فروشگاه های مجاور آن :سیام سنتر ، سیام دیسکاوری ،  توکیو ، سیام پاراگون  ام.بی.کی هستند. اجناس فروشگاه قیمت بیشتری متناسب به منطقه پرتونم دارد و تنها در ام.بی.کی قیمت های پایین تری می توانید پیدا کنید و خرید نمایید . بزرگترین فروشگاه بانکوک ام.بی.کی و از بزرگترین فروشگاه ها در آسیا است که در سال ۱۹۸۵ افتتاح شد .  دارای هشت طبقه با  از صد و پنجاه رستوران و 2000 مغازه  ، هشت سالن بولینگ و سالن سینما است. این فروشگاه  تقریبا ۱۰۵ هزار نفر بازدید کننده در طول روز دارد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com