دیدنی های تایلند

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
دیدنی های تایلند
ن : arezu ت : یک شنبه 6 مهر 1393 ز : 15:31 | +
 

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند

 

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند شامل دو بخش می باشد: یک بخش که به پارک سافاری معروف می باشد دارای حیواناتی مانند : شیر، خرس، ببر، گورخر، زرافه،  آهو و پاندای سفید می باشد که باید با اتومبیل از میان این حیوانات که آزادانه در حرکت هستند عبور کنید و آنها را مشاهده نمایید. طول این قسمت هشت کیلومتر می باشد و تقریبا 45 دقیقه طول می کشد. بخش دوم پارک آبی می باشد که دارای انواع گونه های حیوانات دریایی می باشد و در این پارک حیوانات آموزشهایی برای نمایش دیده اند و اجرا میکنند از جمله این حیوانات دلفین می باشد. این بخش از پارک را پیاده هم میتوانید عبور کنید و از محل زندگی پرندگان هم بازدید نمایید. در دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند رستوران و مراکز خرید هم وجود دارد که میتوانید از غذاهای متنوع و لذیذ لذت ببرید و همینطور کالاهای مورد نیاز خود را از مراکز خرید تهیه نمایید.

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

موزه ریپلی تایلند

موزه ریپلی تایلند در مرکز خرید رویال گاردن در طبقه سوم و در مرکز پاتایا قرار گرفته است و مجموعه ای از اشیاء عجیب و غریب از همه جای جهان در آن دیده می شود.  یک نمایش چهاربعدی بسیار تماشایی نیز در این موزه وجود دارد که می توانید تماشا کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند دارای بیشتر از 300 مدل آثار هنری ساخته دست داخل بطری های شیشه ای می باشد که نتیجه زحمتهای مجسمه ساز آلمانی پیتر بدلایس است. ماکت های کوچک مینیاتوری از آثار توریستی جهان، معبدها، کلیساها،  کاخ ها و کشتی ها از آثاری می باشد که در این بطری های شیشه ای درست شده است.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com