هتل دلفین دلوکس 5ستاره آلانیا

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل دلفین دلوکس 5ستاره آلانیا
ن : arezu ت : دو شنبه 29 مهر 1392 ز : 14:58 | +

هتل دلفین دلوکس 5ستاره آلانیا

 

هتل دلفین دلوکس در ساحل شن های طلایی واقع شده است. این هتل در سال 2001 به متراژ پنجاه هزار متر مربع تأسیس شد است و در سال 2005 بار دیگر مورد مرمت واقعه شده است.
سرویس هتل دلفین دلوکس  5ستاره آلانیا یوآل "U-ALL " می باشد یعنی شامل : صبحانه، ناهار و شام می باشد. این هتل دارای موقعیت عالی می باشد زیر در نود کیلومتری شهر آنتالیا و هشتاد کیلومتری فرودگاه آنتالیا می باشد. همچنین دارای ساحل اختصاصی می باشد
این هتل دارای چهارصد و شانزده اتاق می باشد که چهارصد و دوازده اتاق آن استاندارد می باشد و چهار سوئیت  نیز به وسعت چهل و هفت مترمربع قرار دارد.
این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل دلفین دلوکس  5ستاره آلانیا دارای امکانات رفاهی از قبیل : دو استخر روباز , استخر آب گرم و سرپوشیده ,پارک آبی ( چهار سرسره ) ,لونا پارک ,حمام ترکی  , سونا ,جکوزی می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است باشگاه کودکان ; سه  استخر کودک; اتاق بازی; بازی های کامپیوتری تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به سالن بدنسازی-سالن ماساژ-ایروبیک- ژیمناستیک- والیبال ساحلی-  2 عدد میز تنیس- بیلیارد- واترپلو - موج سواری-بولینگ- کلیه ورزش های آبی دارای موتور و تنیس اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. این هتل دارای شش رستوران می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل دلفین دلوکس 5ستاره آلانیا,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com