هتل اتوپیا ورلد آلانیا

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل اتوپیا ورلد آلانیا
ن : arezu ت : دو شنبه 29 مهر 1392 ز : 15:2 | +

هتل اتوپیا ورلد آلانیا

 

هتل اتوپیا ورلد آلانیا درارای آکواپارک می باشد که  یک استخر با هشت اسلاید آب و یک استخر برای کودکان با چهار اسلاید آب, یک آبشار, یک استخر اصلی و قایق سواری در یک منطقه با طول سی صد متر وجود دارد. در ساحل هتل نیز می توان دوچرخه دو نفره ; درشکه; حوله و چتر به صورت رایگان  استفاده کرد. این هتل در منطقه کارگی کاک "KARGICAK" می باشد
سرویس هتل دلفین دلوکس  5ستاره آلانیا یوآل "U-ALL " می باشد یعنی شامل : صبحانه، ناهار و شام می باشد.
این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل اتوپیا ورلد آلانیا دارای امکانات رفاهی از قبیل : سالن بدن سازی , حمام ترکی , سونا , اتاق بخار, جکوزی و استخر سرپوشیده هتل می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند.
ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به زمین تنیس -مینی فوتبال -والیبال -مینی بسکتبال -تنیس روی میز -واتر پلو -ایروبیک -سالن بدنسازی ( با نمای دریا ) -بیلیارد -ورزش های آبی موتوری "شارژی" اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند.

 

عکس هتل اتوپیا ورلد آلانیا ترکیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل اتوپیا ورلد آلانیا,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com